суботу, 19 січня 2013 р.

Стаховський: завдання - повернутися в сотню

- Сергій, шість років поспіль тенісний сезон ви починали в столиці Катару Досі, зараз же вирушили до Індії. Чому в підсумку вибрали турнір у Ченнаї?
- На жаль, це рішення пов'язане з моїм поточним положенням у рейтингу. Чинний був єдиним турніром на цьому тижні, де я потрапляв в "основу". І оскільки мені не хотілося починати рік з кваліфікації, довелося жертвувати Дохою і їхати сюди.

- В Індії раніше бували? - Ні, жодного разу.

- Перед поїздкою до Індії рекомендують зробити щеплення від різних вірусних інфекцій ... - Ні, нічого не робив. Взял тільки з собою деякі засоби длядезінфекції. Так що кожен вечір дезінфікуючі (сміється).

- Якщо говорити про минулому сезоні в цілому, чому, на ваш погляд, відбулося таке значно падіння в рейтингу? - Причина одна, і вона банальна - це невдалі виступи. Почав ще більш-менш, грав на тому рівні, який був у 2011-му році, але потім результати пішли вниз. Так що я провів роботу над помилками і на цей раз почав підготовку завчасно - ще 26 листопада.-

Рік тому ви готувалися до сезону разом зі своїм другом Михайлом Южним і його тренером Борисом Собкін ... - Так, вони мені допомагали, але зараз я займаюся зі своїм власним тренером Дірком Хордорфом. Це колишній наставник Райнера Шуттлер, зараз він також тренує Янко Тіпсаревича і за сумісництвом є моїм менеджером.

- Співпраця з Шуттлером, початок якому було покладено на US Open, продовжено? - Так, Райнер буде допомагати мені на турнірах Великого Шолома, в решту часу ж я буду працювати з Хордорфом.

- Одним з найгірших ваших поєдинків у минулому році стала зустріч з Ернестом Гулбісом в Кубку Девіса - 0:6, 3:6, 1:6. Що сталося в цьому матчі? - У принципі, Ернест не був настільки сильніше мене, як можна судити за рахунком. Насправді після важкої парної зустрічі я видихався морально - дуже багато сил пішло саме на цей найскладніший поєдинок, який у підсумку, можна сказати, став вирішальним. І на наступний день у мене не було ніякого заряду енергії. Грати три дні поспіль - дуже непросто.

- Через місяць нашої збірної належить зіграти зі Словаччиною. Чого чекати від цього протистояння? - Ми з цим суперником грали в 2011-му році на виїзді, на грунті. Поступилися - 1:3, програвши парний матч в п'яти сетах. Зараз ми приймаємо їх у себе вдома, на харді, так що, вважаю, у нас більше шансів на перемогу.

- До речі, як себе почуває Сергій Бубка? - Чудово. Серьожа йде на поправку, кожен день проходить по 6-7 годин реабілітації. Сподіваємося, в недалекому майбутньому повернеться він на корт.

- Нещодавно ви за допомогою Твіттер "подякували" Енді Роддіка за те, що він завершив кар'єру: завдяки цьому ви потрапили в основну сітку Australian Open. При цьому, не маючи гарантії місця в "основі", в кваліфікацію заявитися забули. Як таке сталося? - Просто в кваліфікації турнірів Великого Шолома я не заявлявся дуже давно. А в основу цього робити не потрібно - туди потрапляєш автоматично. Ось так і забув.

- І якби, скажімо, Роддік продовжив виступи, ви б пропустили відкритий чемпіонат Австралії? - Якби участь в турнірі підтвердили абсолютно всі, хто стоїть за рейтингом вище мене, і мені не дали б Wild Card в кваліфікацію (що, чесно кажучи, малоймовірно), то так, я б міг взагалі там не зіграти.

- Які ставите перед собою завдання на сезон? 
- Сподіваюся, що підготовка дасть про себе знати вже в перші два місяці. Розраховую, що мені вдасться повернутися в першу сотню рейтингу і поступово просуватися вище.

- Як відомо, з червня ви є одним з десяти ATP players council - представником гравців в асоціації тенісистів-професіоналів. Як виконуєте цю почесну місію? - Працюю дуже старанно. Є дуже багато речей і завдань, які потрібно вирішити, але часу для цього дуже мало. У нас йде активний діалог з турнірами Великого Шолома, причому вже є плоди цієї роботи. У минулому році Roland Garros став першим турніром, який підняв призові - тенісисти, програвши в першому колі, заробили більше, ніж у попередні роки. Тепер дійшла черга до Australian Open, причому у великих масштабах. У Мельбурні приблизно на 30 відсотків підвищилися виплати за перші три кола. Приміром, якщо раніше за виліт в першому ж раунді основної сітки платили 20 тисяч, то зараз - 27,5. Прогрес, як говориться, очевидний. А ось з турнірами АТР, на жаль, поки досягти компромісу не вдалося. У них не такий величезний дохід, як у Великого Шолома, тому ми поки що продовжуємо вести діалог.

Немає коментарів:

Дописати коментар