неділя, 20 січня 2013 р.

Дар'я Гаврилова: "Якщо треба, можу подзвонити Хінгіс"


- Що сталося по ходу матчу, на початку якого ви повели 4:0? 
- Я рада, що зіграла у другому раунді турніру "Великого шолома". Але поразки, звичайно, засмутилася. Так, я повела 4:0, однак потім Леся додала і почала потрапляти в корт. Чесно кажучи, мене просто вбила сьогоднішня спека. Цуренко, як і я, добре готова фізично, а от психологічно українка виявилася сильнішою. Я ніяк не могла викинути з голови думку про спеку. До того ж м'ячі через подібну температури стали літати швидше, що було якось незвично. Я мало грала подібних матчів, але мені здається, в такій ситуації головне - диктувати хід розіграшів. Інакше, якщо ти будеш носитися по корту, нічого доброго не вийде.

- Сьогодні ви дозволили суперниці заробити 21 брейк-пойнт. Були проблеми з подачею? 
- Леся дуже добре приймає. Але мені здається, що і в мене теж було достатньо брейк-пойнтів. Тобто у нас був типовий жіночий матч (посміхається). Шкода тільки, що я наробила з десяток подвійних помилок.

- Але турнір все одно можна вважати успішним? 
- Зараз я сильно засмучена, оскільки могла зачепитися у другому колі. А ось коли відійду від цього стану, то, напевно, буду задоволена турніром. Все-таки з урахуванням кваліфікації я виграла чотири матчі, а це непогано. Думаю, що і за рейтингом зараз добре піднімуся.

- Не важко буде після чемпіонату "Великого шолома" повертатися на більш дрібні турніри? 
- Дійсно, вже якось не хочеться грати турніри ITF з призовим фондом 25 тисяч доларів. Однак насправді зараз навіть кваліфікацію на великих змаганнях пройти важко. Люди, що пробилися до першої сотні рейтингу, осідають там надовго. Адже тепер можна закріпитися в top-100, навіть не виграючи турнірів. Загалом, будемо прагнути потрапити туди.

- Ви тренуєтеся у Франції в академії Патріка Муратоглу, де вас опікає велика Мартіна Хінгіс. За вашим матчем з Цуренко швейцарка сьогодні спостерігала? 
- Так. Але так як Мартіна працює відразу з декількома дівчатами, під час мого двобою вона також бігала і дивилася, як грає інша її підопічна - Юлія Путінцева.

- На збір академії Муратоглу на Маврикії під час предсезонкі ви теж їздили? 
- Так. Зі мною там працювали Мартіна, один з тренерів академії і тато. Збір дуже сподобався. Ми добре попрацювали над "фізикою", і я помітно додала в цьому компоненті. До того ж я змінила ракетки - тепер граю такими ж, як були у Хінгіс.

- У вашому телефоні є номер Мартіни? 
- Звичайно, є. Якщо треба, я можу подзвонити їй чи написати SMS.

- І вона відповідає? 
- Так, уявляєте?! (Сміється.)

- А день знайомства з Хінгіс пам'ятаєте? 
- Вона тоді ще не працювала в академії. Мене покликали, познайомили з нею і запропонували зіграти один сет. Я шалено нервувала, тому що Мартіна завжди була для мене чимось небесним. А зараз ми всі до неї звикли і можемо розмовляти буквально про все. Причому цей перехід від боязкості до дзвінків по телефону трапився сам собою. Мартіна - дуже позитивна дівчина, з нею дуже легко. Вона не веде себе як якась діва.

- А які основні тенісні поради вам дає Хінгіс? 
- Частіше входити в корт, грати більш агресивно, а також намагатися бити по висхідному м'ячу.

- Знаєте, що існувала ймовірність її повернення в теніс на Олімпіаді-2012 в Лондоні в міксті з Роджером Федерером? 
- Якщо Хінгіс набере "фізику" і постійно буде грати, то може увійти до числа 50 кращих у рейтингу WTA. Але вона сама не дуже хоче повертатися. Мені здається, їй подобається її нинішнє життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар