неділю, 20 січня 2013 р.

5 кращих фіналів турнірів «Великого шолома»Частина 2


3. Бьорн Борг обіграв Джона Макінроя, «Уїмблдону» -1980


Пережити два втрачених матч-пойнта - це одне, але ось відновитися після п'яти втрачених матч-пойнтів на тай-брейку - який, ймовірно, був найбільшим в історії «Уїмблдону» - це зовсім інше.

Завзятий і дивно атлетичний швед Бьорн Борг зумів зробити це в 1980, обігравши молодого і зухвалого Макінроя. У боротьбі за п'ятий поспіль титул «Уїмблдону» Борг мав п'ять матч-пойнтів на тай-брейку, який Макінрой в підсумку виграв з восьмої спроби - 18:16. У Борга, до речі, і до тай-брейка було два матчболи.

Тай-брейк тривав 22 хвилини, і потім Борг визнавав, що думав, ніби у нього вже немає шансів на перемогу в п'ятому сеті.

«Я ніколи не був так розчарований, як після програшу четвертій партії. У мене було сім матч-пойнтів, але я не зміг виграти. Як тільки мені залишалося виграти вирішальне очко, Джон виконував чудовий удар ».

Борг довів справу до перемоги - 8:6 у п'ятому сеті. В останніх шести геймах на своїй подачі він програв всього одне очко. Макінрой взяв реванш через рік, поставивши крапку в домінуванні Борга під Всеанглійського клубу.

4. Горан Іванішевіч обіграв Патріка Рафтер, «Уїмблдон» -2001


Дощ влаштував метушню на «Уїмблдоні» 11 років тому - більшу, ніж зазвичай - і це призвело до одного з найбільш пам'ятних результатів в історії турнірів «Великого шолома».

Через опадів вперше з 1922 року чоловічий фінал почався в понеділок. 10000 квитків було виставлено на продаж за дві з половиною години до матчу - на трибунах зібралася більш молода і активна аудиторія, ніж зазвичай. І за кого ж вболівати - за популярного Іванішевіч або, ее, популярного Рафтера?

У самому тривалому на той момент за кількістю геймів (16) п'ятому сеті Іванішевіч переміг. Він став першим володарем wild card, який зумів виграти «Шолом».

Останні хвилини цього матчу треба було бачити.

Іванішевіч, що не входив в сотню і вже програв три фінали «Уїмблдону», плакав, цілував м'яч, тряс лівою рукою, намагаючись подати на матч. Нарешті, він це зробив і просто повірити не міг, що його Вімблдонського страждання закінчені.

«Мені здавалося, що я сплю. Я думав, що зараз мене розбудять і скажуть: «Хлопець, да ти ж не виграв».

5. Андре Агассі обіграв Андрія Медведєва, «Ролан Гаррос» -1999


Були часи, коли американці добивалися успіху на «Ролан Гаррос». Майкл Чанг перемагав там в 1989, а Джим Кур'є вигравав титул два рази поспіль - у 1991 і 1992.

Спочатку, втім, всі чекали прориву там не від них, а від молодого Агассі.

Але до 1999 року вже мало хто вірив, що 13 ракетка світу Агассі зможе виграти «Ролан Гаррос» і зібрати Кар'єрний Шолом. За тиждень до цього він травмував плече, та й раніше вже програв два фінали - один з них Кур'є.

Але, мабуть, Агассі судилося перемогти. Він пішов від поразки в матчах з чинним чемпіоном Карлосом Моєю і французом Арно Клеманом, а потім у фіналі проти свого приятеля Медведєва відігрався з рахунку 0:2 за сетами. Іронія долі - саме Агассі під час грунтового сезону відрадив Медведєва від завершення кар'єри.

Агассі став лише п'ятим на той момент гравцем, що зібрав кар'єрний Великий Шолом.

«Я плачу, - написав він у своїй гучній автобіографії, - Держусь за голову. Навіть страшно, до чого мені добре. Перемога просто не може бути такою солодкою ».

1 коментар:

  1. Привіт друзі, я Олена Авель з України. Я тут новачок, я не знаю, як тут все працює, але я прочитав тут добрі коментарі і додам трохи свого життя, тому що це буде корисно багатьом з нас тут, шукаючи відповіді та вирішення проблем стосунки. Я був у стосунках з Авелем чотири роки, він розлучився зі мною, я зробив усе, щоб повернути його, але все було марно, я так сильно його хотіла через любов до чоловіка, я попросила його про все, що я давав обіцянки, але він відмовився. Я пояснив проблему своїх стосунків з колегою на роботі, і вона запропонувала мені скоріше зв'язатися з заклинателем любові, який міг допомогти мені зробити любовний заклинання, щоб повернути чоловіка додому, але я жінка, яка ніколи не вірила в магію, я мала немає вибору, я спробував, я зв’язався із заклинателем заклинань, і він сказав мені, що немає проблем, що все буде добре протягом трьох днів, мій колишній повернеться до мене протягом трьох днів, доктор алаба кинув заклинання в повітря і кожен другий правописний шарм у своєму храмі на моє ім'я серед ночі. Дивно, але другий день був близько обіду. 16.00 Мені зателефонували з невідомого номера, мені зателефонував колишній чоловік, я був настільки здивований, що відповів на мій телефонний дзвінок, побачивши, що це мій чоловік, ми довго розмовляли, і все, що він сказав, було, що йому було шкода . оскільки все було не так, він сказав, що хоче, щоб я повернулася до нього, щоб любити мене набагато більше. Я був такий щасливий, і я пішов до нього, як ми почали щасливо жити разом донині. З тих пір я пообіцяв поділитися своїми добрими новинами з любовними іграми, які чудово працюють без будь-яких побічних ефектів. Я твердо маю намір, що хтось, кого я знаю, має проблеми у стосунках, може бути корисним для такої людини, посилаючись на неї, єдину справжню та потужну перевірку правопису, яка допомогла мені вирішити мою шлюбну проблему. електронна пошта: dralaba3000@gmail.com, ви можете надіслати йому електронне повідомлення, якщо вам потрібна допомога у ваших стосунках або іншим чином. або ви можете зв’язатися з ним за допомогою WhatsApp: +2349071995123
    як:
    1) любовні ігри повертаються до втраченого кохання
    2) Заклинання втраченого кохання возз’єднання з колишнім
    3) Розлучення
    4) Шлюбні ролі
    5) правописне скріплення
    6) Порушення заклинань
    7) Просування офісних рейтингів
    8.) Хочете бути вагітною та мати свою дитину.
    9) Ви хочете задовольнити свою кохану
    через dralaba3000@gmail.com

    ВідповістиВидалити