неділю, 20 січня 2013 р.

Два життя Рафаеля Надаля


До 26 років  Рафаель отримав багато звань: став олімпійським чемпіоном, кілька років був першою ракеткою світу, переможцем турнірів Великого шолома, «тим самим гарячим іспанцем з кліпу Шакіри», моделлю Армані і одним з найбільш обговорюваних тенісистів. Мабуть, непогано для скромного хлопчини з Мальорки.

Мій дядько - чарівник

В взагаліто доля Рафаеля і не могла скластися інакше. Ким, як не всесвітньо відомою зіркою, міг ще стати племінник знаменитого футболіста, колишнього захисника клубів «Барселона» і «Мальорка» Мігеля Анхеля Надаля і тренера Тоні Надаля, який усі свої сили кинув на вирощення юного чемпіона. Не дивно, що в якийсь момент в дитинстві перед Рафаелем встав серйозний вибір - чим займатися далі, футболом чи тенісом.

Спочатку здавалося, що це буде футбол. Він сходив по ньому з розуму, кожну вільну хвилинку вибігаючи з друзями поганяти м'яч на полі, а теніс був йому нудний. Дядько Тоні вклав йому в руку ракетку, коли шибенику було всього три роки, можливо, сподіваючись на те, що племінник рано чи пізно зацікавиться тенісним спортом. Так і сталося.

10 років Рафаель провів на корті більше заради галочки, навіть приєднався до групи, яку Тоні навчав у тенісному клубі невеликого містечка Манакор, поки в один прекрасний день він не почав обігрувати дядька і не усвідомив, що теніс - його майбутнє. З цього моменту Тоні почав тренувати племінника індивідуально.

Не все було гладко, можна навіть сказати, що все проходило зовсім не гладко. Перфекціоніст Тоні дотримувався власної філософії, яка пронизувала їх щоденні тренування. Він вибирав для племінника самі непридатні корти і м'ячі, щоб наочно показати йому, що перемога чи поразка не залежать від хороших чи поганих м'ячів, кортів, ракеток, освітлення.

«Програти ти або виграєш, - любив повторювати Тоні хлопчикові, - залежить насамперед від твоєї дисциплінованості і витривалості». Він одразу дав Рафаелю ясно зрозуміти, що не буде ходити у нього в любимчиках. Навпаки, племінник збирав м'ячі за іншими гравцями, упорядковував корти в кінці дня і зі сльозами на очах повертався додому до батьків, але ніколи не скаржився на суворого тренера.

У дитинстві чуйний і наївний Рафа щиро вважав, що його дядько вміє чаклувати: викликати дощ, повелівати гравцями і навіть ставати невидимим. Сам Тоні і сім'я хлопчика лише підтримували міф про дядькових магічних здібностях, і хлопчик перед ним боявсь. З часом він зрозумів, що його тренер - звичайна людина, якій теж властиві сумніви і невпевненість. Але головне було вже зроблено - дядьків авторитет дійсно створили чарівництво, перетворивши звичайного іспанського хлопчини в номер один на тенісному корті.

Номер один на корті, номер два - вдома

Відомі у вузьких колах спортсмени передрікали стрімкого і швидкому Рафаелю коротку кар'єру, але він розвернувся не на жарт. У 15 років він виграв свій перший професійний матч, до 17 років вже впевнено посідав 5-й рядок у рейтингу кращих тенісистів, став другою ракеткою світу і встиг обіграти найдосвідченіших майстрів, серед яких був і Роджер Федерер.

Цікаво, що життя то і справа зіштовхувала в поєдинках елегантного швейцарця, визнаного чемпіона і тенісного генія Роджера і емоційного, юного і наполегливої ​​Рафаеля. Їхні матчі стали вже історичним протистоянням двох перших ракеток світу, а шанувальники не перестають порівнювати характери і гру двох суперників. Втім, суперники вони лише на тенісному корті. Рафа слід ще одному завіту свого тренера - не змішувати повсякденне життя з роботою на корті.

Більш того, супротивники в боротьбі за призові місця в тенісі активно співпрацюють і проводять матчі, організовані їх благодійними фондами. Фонд Федерера перераховує кошти від проведення матчів на допомогу африканським країнам, Фонд Надаля - на допомогу дітям-інвалідам, підліткам та дітям з неблагополучних сімей.

Тут-то нарешті і виходить з тіні мама Рафаеля - Ганна Марія. Викладачка музики і власниця парфумерного магазину в минулому, м'яка, але з діловою хваткою, вона очолила управління благодійним фондом сина і зараз є його президентом. В її рідкісних інтерв'ю не звучать слова обожнювання або особливої ​​гордості за Рафаеля, адже є за що - два роки з перервою на рік він носив звання першої ракетки світу, став олімпійський чемпіоном і багаторазово вигравав турніри Великого шолома.

Але Ганна Марія лише рада, що син навчився виявляти знамениту напористість «манакорского бика» на корті, а в звичайному житті залишатися самим собою. Присвячувати час навчанню, друзям і коханим занять: рибалці, грі в гольф разом з двома знаменитими дядьками, прогулянкам з коханою дівчиною.

Команда підтримки

З рідними Рафаелю явно повезло, сім'я для нього - потужна команда підтримки. Батьки ніколи не мріяли бачити сина зіркою, їх єдиним бажанням було, щоб за нескінченними тренуваннями він не припиняв вести звичайне життя молодої людини.

Після турнірів він повертається додому на Мальорку, у великій батьківський дім, де не прийнято говорити про теніс і високому статусі Рафаеля, і лише кімната, спеціально відведена для нагород і призів, нагадує про його зухвалих перемогах або образливих поразках. Тут він відпочиває від божевільного напруги змагань. Допомагає матері і батькові в побутових турботах, бачиться з молодшою ​​сестрою Марібель, коли вона приїжджає з університету.

До речі сказати, з сестрою у Рафаеля відносини особливі і довірчі. Вони обидва схожі, обидва завзяті спортсмени і непосиди, Марібель душі не чає як у брата, так і в спорті, і навіть вступила до Національного університету фізкультури. З інтерв'ю Ганни Марії відомо, що і син, і дочка - пристрасні шанувальники мадридського «Реала». Так що коли починається гра, навіть перебуваючи на різних континентах, вони завжди зідзвонюються і палко обговорюють матч.

Головний секрет Рафаеля Надаля

Довгий час особисте життя смаглявого скромняги Надаля залишалася за сімома печатками, тенісист завжди тактовно обходив питання про свою дівчину і давав зрозуміти, що відповідати не збирається. Тим не менш, папарацці дещо вдалося довідатися, чому багатьом прихильницям довелося приберегти свої мрії про возз'єднання з Рафаелем до кращих часів. Вона зрідка з'являється на його матчах, але навмисно йде від камер. Фігуриста брюнетка з копицею блискучого довгого волосся і незмінно безтурботної посмішкою. Марія Франческа або, як її люблять називати шанувальники Надаля - Ческа.

Історія їхнього знайомства не блищить романтикою. Ческа народилася в Манакорі і жила по сусідству з сімейством майбутнього чемпіона. Вона подруга сестри Рафаеля, а самого Надаля, якого вона всього на рік молодший, знає з пісочниці. Вони завжди були лише друзями, поки, як це буває, в молодих серцях не спалахнула любов. У 2005 році вони почали зустрічатися. Обидва не афішують свої стосунки, пояснюючи це тим, що їм зовсім нецікаво вести світське життя «зіркової» пари.

Можна сказати, що у Рафаеля дуже гарний смак. Марія родом з хорошої сім'ї, закінчила університет і зараз займає непогану посаду в страховій компанії. Вона рідко коли слід за коханим на матчі, і в основному вони бачаться, коли спортсмен приїжджає додому на Мальорку. У цієї пари своя філософія відносин, в якій їм добре і комфортно.

Ческа зізнається, що якби скрізь супроводжувала Рафаеля, то вони швидше за все з часом розлучилися б. Під час змагань йому потрібно багато особистого простору, а вона просто не може пасивно сидіти і чекати, поки він зможе приділити їй увагу. Зате коли вони зустрічаються і йдуть разом з друзями на сонячний пляж, то не відходять один від одного ні на крок.

«Якось ми були в Парижі, - розповідає Марія, - і спонсори запросили Рафаеля на вечерю. Я йти відмовилася і залишилася в готелі, коли ж Рафа повернувся, то сказав мені: "Знаєш, як же добре, що ти не пішла". Виявилося, там була просто сила-силенна фотографів, і було дуже незатишно. Я не хочу бути частиною цього світу і не думаю, що Рафаель вибрав би жінку, яка шукає саме світського життя ».

Сім'я тенісиста повністю підтримує його вибір, з бабусею Рафаеля у Марії дуже теплі і близькі стосунки, а думка дідуся коротко і лаконічно: «Вони чудово підходять один одному».

1 коментар:

  1. Привіт друзі, я Олена Авель з України. Я тут новачок, я не знаю, як тут все працює, але я прочитав тут добрі коментарі і додам трохи свого життя, тому що це буде корисно багатьом з нас тут, шукаючи відповіді та вирішення проблем стосунки. Я був у стосунках з Авелем чотири роки, він розлучився зі мною, я зробив усе, щоб повернути його, але все було марно, я так сильно його хотіла через любов до чоловіка, я попросила його про все, що я давав обіцянки, але він відмовився. Я пояснив проблему своїх стосунків з колегою на роботі, і вона запропонувала мені скоріше зв'язатися з заклинателем любові, який міг допомогти мені зробити любовний заклинання, щоб повернути чоловіка додому, але я жінка, яка ніколи не вірила в магію, я мала немає вибору, я спробував, я зв’язався із заклинателем заклинань, і він сказав мені, що немає проблем, що все буде добре протягом трьох днів, мій колишній повернеться до мене протягом трьох днів, доктор алаба кинув заклинання в повітря і кожен другий правописний шарм у своєму храмі на моє ім'я серед ночі. Дивно, але другий день був близько обіду. 16.00 Мені зателефонували з невідомого номера, мені зателефонував колишній чоловік, я був настільки здивований, що відповів на мій телефонний дзвінок, побачивши, що це мій чоловік, ми довго розмовляли, і все, що він сказав, було, що йому було шкода . оскільки все було не так, він сказав, що хоче, щоб я повернулася до нього, щоб любити мене набагато більше. Я був такий щасливий, і я пішов до нього, як ми почали щасливо жити разом донині. З тих пір я пообіцяв поділитися своїми добрими новинами з любовними іграми, які чудово працюють без будь-яких побічних ефектів. Я твердо маю намір, що хтось, кого я знаю, має проблеми у стосунках, може бути корисним для такої людини, посилаючись на неї, єдину справжню та потужну перевірку правопису, яка допомогла мені вирішити мою шлюбну проблему. електронна пошта: dralaba3000@gmail.com, ви можете надіслати йому електронне повідомлення, якщо вам потрібна допомога у ваших стосунках або іншим чином. або ви можете зв’язатися з ним за допомогою WhatsApp: +2349071995123
    як:
    1) любовні ігри повертаються до втраченого кохання
    2) Заклинання втраченого кохання возз’єднання з колишнім
    3) Розлучення
    4) Шлюбні ролі
    5) правописне скріплення
    6) Порушення заклинань
    7) Просування офісних рейтингів
    8.) Хочете бути вагітною та мати свою дитину.
    9) Ви хочете задовольнити свою кохану
    через dralaba3000@gmail.com

    ВідповістиВидалити