неділю, 20 січня 2013 р.

5 кращих фіналів турнірів «Великого шолома» Частина 1


Минулий фінал Australian Open між Новаком Джоковічем і Рафаелем Надалем змусив фахівців і глядачів переглянути топ-листи найкращих матчів в історії. Оновлений рейтинг п'яти найбільш грандіозних чоловічих фіналів турнірів «Великого шолома» по версії оглядача ESPN Раві Убха - в блозі «З миру по нитці».

Ми-то думали, що двох класичних півфіналів в Мельбурні буде достатньо. Виявилося, що вони були лише аперитивом.

Втім, ніщо не могло по-справжньому підготувати нас до недільного фіналу між Новаком Джоковічем і Рафаелем Надалем.

Вони обмінювалися ударами 5:00 53 хвилини - це був найдовший фінал турніру «Великого шолома» в історії. Якщо вересневий фінал US Open між цими двома тенісистами називали боксерським поєдинком, як же назвати цей матч?

Не дивно, що тепер саме він очолив наш хіт-парад п'яти найбільш пам'ятних чоловічих фіналів «Шоломів» у Відкритій ері.

1. Новак Джоковіч обіграв Рафаеля Надаля, Australian Open-2012

Перед матчем Надаль ніс важкий психологічний багаж у вигляді 6 поразок від Джоковіча поспіль. Однак Джокович провів півфінал проти Енді Маррея, який тривав 4 години 50 хвилин, і повинен був втомитися.

Очевидно, що Надаль перевершував його фізично, до того ж алергія заважала сербові грати. І коли іспанський лівша виграв перший сет з рахунком 7:5, він виглядав дуже здорово. Джокович завдав відповідного удару в наступних двох партіях, тільки-но Надаль заграв пасивніше. У той момент здавалося, що матч закінчиться в четвертому сеті.

Але веселощі тільки починалося.

Після того, як за рахунок чіпкою, агресивної гри Надаль видерся з рахунку 0:40 на своїй подачі, він повстав. Він тягнув, тягнув і знову тягнув, і все ж виграв завзятий тай-брейк. Його радість була видна всім, коли він впав на коліна - а адже попереду був ще п'ятий сет.

І в цьому п'ятому сеті, незважаючи на те, що матч тривав уже більше п'яти годин, розіграші все одно тривали по 30 ударів. Здалося, що Джокович видихався - але тільки здалося.

Перипетії сюжету тривали. Надаль, який добре грає попереду, не потрапив з легкого бекхенда за рахунку 4:2, і хід партії обернувся. Джокович піднісся і знову почав ганяти суперника - що і привело його до перемоги.

Зазвичай Надаль виходить з таких жорстоких матчів переможцем, але на цей раз він скуштував гіркоту поразки. Джокович став новим «залізною людиною» тенісу і зараз знаходиться на шляху до того, щоб стати одним з найбільших гравців усіх часів.

У них обох додалося вболівальників, це точно.

 «Мені здається, ми провели відмінний матч, - сказав Надаль, - Це було відмінне шоу. Я радий, що був частиною цього турніру і цього матчу ».

2. Рафаель Надаль обіграв Роджера Федерера, «Уїмблдон» -2008

Надаль теж переживав радість перемоги в марафоні. Хіба можна забути його епічну дуель з Роджером Федерером у фіналі «Уїмблдону» -2008?

Перш ніж говорити про теніс, давайте згадаємо обставини. Матч розпочався на 20 хвилин пізніше запланованого часу через дощ, а потім ще два рази переривався по ходу - один перерву, напевно, допоміг Федереру, другий виявився на користь Надаля. Якби матч ще трохи затягнувся, його довелося б продовжувати в понеділок через погане освітлення.

4 години 48 хвилин - це був найдовший одиночний фінал в історії «Уїмблдону».

Два гіганта удвох зробили 149 віннерсів, майже в два рази перевищивши кількість невимушених помилок. Федерер в потрібні моменти чудово подавав, особливо в третьому і четвертому сеті, а також на початку п'ятої партії.

Але Надаль проявив свою неймовірну психологічну стійкість. Два втрачених матч-пойнта на тай-брейку четвертого сету будь-якого вибили б із колії, але в п'ятій партії іспанець і сам був майже бездоганний на подачі - у Федерера був всього один брейк-пойнт.

З початку другого сету він не програвав свою подачу.

Надаль перервав п'ятирічну гегемонію Федерера на траві і 65-матчеву переможну серію на траві. Він змусив замовкнути критиків, вигравши «Шолом» не на грунті.

Так, в ті часи траплялися у нього дні й получше минулого неділі.

1 коментар:

  1. Привіт друзі, я Олена Авель з України. Я тут новачок, я не знаю, як тут все працює, але я прочитав тут добрі коментарі і додам трохи свого життя, тому що це буде корисно багатьом з нас тут, шукаючи відповіді та вирішення проблем стосунки. Я був у стосунках з Авелем чотири роки, він розлучився зі мною, я зробив усе, щоб повернути його, але все було марно, я так сильно його хотіла через любов до чоловіка, я попросила його про все, що я давав обіцянки, але він відмовився. Я пояснив проблему своїх стосунків з колегою на роботі, і вона запропонувала мені скоріше зв'язатися з заклинателем любові, який міг допомогти мені зробити любовний заклинання, щоб повернути чоловіка додому, але я жінка, яка ніколи не вірила в магію, я мала немає вибору, я спробував, я зв’язався із заклинателем заклинань, і він сказав мені, що немає проблем, що все буде добре протягом трьох днів, мій колишній повернеться до мене протягом трьох днів, доктор алаба кинув заклинання в повітря і кожен другий правописний шарм у своєму храмі на моє ім'я серед ночі. Дивно, але другий день був близько обіду. 16.00 Мені зателефонували з невідомого номера, мені зателефонував колишній чоловік, я був настільки здивований, що відповів на мій телефонний дзвінок, побачивши, що це мій чоловік, ми довго розмовляли, і все, що він сказав, було, що йому було шкода . оскільки все було не так, він сказав, що хоче, щоб я повернулася до нього, щоб любити мене набагато більше. Я був такий щасливий, і я пішов до нього, як ми почали щасливо жити разом донині. З тих пір я пообіцяв поділитися своїми добрими новинами з любовними іграми, які чудово працюють без будь-яких побічних ефектів. Я твердо маю намір, що хтось, кого я знаю, має проблеми у стосунках, може бути корисним для такої людини, посилаючись на неї, єдину справжню та потужну перевірку правопису, яка допомогла мені вирішити мою шлюбну проблему. електронна пошта: dralaba3000@gmail.com, ви можете надіслати йому електронне повідомлення, якщо вам потрібна допомога у ваших стосунках або іншим чином. або ви можете зв’язатися з ним за допомогою WhatsApp: +2349071995123
    як:
    1) любовні ігри повертаються до втраченого кохання
    2) Заклинання втраченого кохання возз’єднання з колишнім
    3) Розлучення
    4) Шлюбні ролі
    5) правописне скріплення
    6) Порушення заклинань
    7) Просування офісних рейтингів
    8.) Хочете бути вагітною та мати свою дитину.
    9) Ви хочете задовольнити свою кохану
    через dralaba3000@gmail.com..,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

    ВідповістиВидалити