неділю, 20 січня 2013 р.

А.Овечкін: Зробив пропозицію Маші, опустившись на коліно

Російський хокеїст Олександр Овечкін розповів про свої заручини з тенісисткою Марією Кириленко. Він зізнався, що йому завжди добре з Машею, повідав про те, як закохані проводять час один з одним, описав епізод, коли зробив тенісистці пропозицію.

- Як ви познайомилися?

- У Нью-Йорку була прес-конференція. У цей час йшов турнір Великого шолома - Відкритий чемпіонат США. Я був присутній на пресухи разом зі своїм агентом. Маша тоді розминалася, я пішов подивитися, сказав - "Привіт!" І у нас почалися стосунки, - наводить слова Овечкіна Сsnwashington.com.

- Коли ви почали зустрічатися, чи було вам складно проводити час разом через напружений робочий графік?

- Звичайно, було важко, але ми були разом. Це не та ситуація, коли дівчина завершує кар'єру, щоб бути зі мною весь час.

- Що тобі в ній подобається?

- Все. Ми можемо говорити один з одним, сміятися, жартувати, можемо навіть мовчати - нам завжди буде комфортно один з одним. Завжди приємно приходити додому, все чудово. Нам добре один з одним.

- Коли ви зрозуміли, що вона - та сама?

- Я це завжди знав. Ні, це сталося не тоді, коли я її зустрів, а коли ми стали розмовляти один з одним, зустрічатися.

- Для вас принципово одружитися саме на росіянці?

- Ні. Коли ти закоханий, національність не має значення.

- Коли вам прийшла думка подарувати кільце? Вона була здивована?

- Ми про це поговорили. Вона вибрала кільце. Я тоді був на виїзді з "Динамо". І вона відправила мені повідомлення з фотографією. Запитала: "Що думаєш?" Я відповів: "Відмінно, я його беру".

- І ви зробили пропозицію напередодні Нового року?

- Так. Ми були разом у нашій кімнаті. Там все і відбулося.

- Ви опустилися на коліна?

- Так.

- І вона сказала: "Так!"

- Так і було.

- Що ви відчували?

- Все пройшло нормально.

- А що думають батьки про вашу обраницю?

- У мене дуже хороші відносини з її батьками, а у неї - з моїми.

- А чи впливають відносини на вас?

- Ну звичайно! Я звик витворяти всякі божевільні речі влітку, протягом року. Але зараз я пригальмував. Цього літа я ходив на всі її турніри. Я підтримував її. Якщо їй треба було прокидатися о сьомій ранку, я теж прокидався в цей час. Перші дні було важко, тому що в мене були вихідні і я міг йти куди-небудь ще. Але я звик.

- Як ви проводите вільний час?

- Ми дивимося разом фільми, говоримо один з одним, проводимо час з друзями. Більшу частину з моїми друзями, звичайно. Класно, коли ти йдеш куди-небудь, а вона - поряд. Я знаю, що вона тут, зі мною, що вона в безпеці.

Немає коментарів:

Дописати коментар