неділю, 20 січня 2013 р.

Агнешка Радванська: "Непереможних людей не буває"


Четверта ракетка світу, яка почала сезон з двох турнірних перемог, виграла вже 13 матчів поспіль, не віддавши суперницям жодного сету. На післяматчевій прес-конференції польська тенісистка розповіла про свої відчуття на корті, переможної серії і наступної суперниці Лі На.

- Як ви оціните свою сьогоднішню гру? 
- Думаю, зіграла я добре. Особливо сподобалося, що вдалося протриматися на одному рівні від початку до кінця. Тому я і завершила матч у двох сетах.

- Вам не здається, що в останні тижні ви вийшли на новий рівень? Ви не програли жодного матчу, жодного сету. Поки все йде чудово. 
- Що я можу сказати? Я просто задоволена тим, що можу грати на такому високому рівні. Вже 13 матчів без програних сетів. Сподіваюся, зможу продовжити серію ще на три гри.

- Враховуючи ваші останні результати, десь у глибині душі ви відчуваєте себе непереможною? 
- Якщо чесно, мені здається, що непереможних людей не буває. Це спорт, це теніс. Але мені подобається усвідомлювати, що я можу показувати свій найкращий теніс з самого початку сезону. Останні три тижні вийшли просто прекрасними. Приємно грати на найвищому рівні, а робити це на турнірі "Великого шолома" - особливо.

- Як ви вважаєте, вихід у фінал Вімблдону-2012 надав вам достатньо впевненості для того, щоб виграти наступні три матчі на Australian Open? 
- Так, звичайно. Фінал Мейджора таки відрізняється від фіналу будь-якого іншого турніру. До того ж додаткової впевненості мені надали два титули, які я здобула в попередні два тижні.

- Що скажете про свою наступну суперницю Лі На? 
- В останні пару місяців ми зустрічалися багато разів. Грати з нею завжди непросто. Вона стабільний гравець, добре рухається, добре подає. Щоб обіграти її, мені, зрозуміло, потрібно буде викластися на сто відсотків. Ми грали в Сіднеї минулого тижня, і це було важкий матч. Подивимося, як вийде цього разу.

- Виберите на наступний матч ту ж тактику, що і на попередню зустріч? 
- Ми зіграли один з одним всього 10 днів тому. Але проти неї завжди важко, вона завжди діє на високому рівні. Мені належить діяти дуже агресивно, добре подавати, показати все, на що я здатна, інакше перемогти точно не вдасться.

- Ні ви, ні вона не маєте сильних подач. Але хто з вас, на ваш погляд, подає краще?
- Думаю, що в наших матчах сила подачі не є визначальним фактором. У нас обох є інші козирі. Тому ми можемо перемагати і тих гравців, які подають під 200 кілометрів на годину. Теніс, знаєте, складається не тільки з подач.

- Доводилося читати, що готуючись до нового сезону в холодній зимовій Польщі, ви робили щось цікаве. Могли б розповісти про це детальніше? 
- Я завжди тренуюся вдома, у Кракові. У листопаді та грудні у нас, звичайно, дуже холодно. Може бути, нуль градусів, а може і -20. Так що тренуватися в будь-якому випадку доводиться в залі. У міжсезоння я завжди дуже багато уваги приділяю фітнесу.

- Тренувалися і на вулиці теж? 
- Ні, тільки в приміщенні. На вулиці дуже холодно, а хворіти зовсім не хочеться.

- Розкажіть трохи про вашого тренера. 
- Коли я вдома, завжди тренуюся під керівництвом свого батька. Так було і в це міжсезоння. По турнірах ж я їжджу з іншим спеціалістом. Така система успішно працює вже півтора року, і ми не плануємо нічого міняти.

Немає коментарів:

Дописати коментар