неділю, 20 січня 2013 р.

Марія Шарапова: "У вільний час пишу ділові листи"


- Коли в четвер я спостерігав за вашим тренуванням, не покидало відчуття, що напередодні матчу з Вінус ви абсолютно не хвилюєтеся. 
- Хвилювання і правда не було. Все-таки я достатньо досвідчений гравець, пам'ятаю, які важкі матчі були у нас з Вінус раніше, і знаю, як краще підготуватися. До того ж до зустрічі з американкою я провела тут два хороших матчі, нехай навіть рівень гри Вільямс-старшої помітно відрізняється від моїх попередніх суперниць. Думаю, сьогодні я добре почала якраз тому, що була відмінно готова психологічно.

- Ваш тренер Томас Хогстедт підкреслював, що Вінус Вільямс - головна перешкода на вашому шляху до фіналу. Згодні? 
- Зрозуміло, що з такими суперницями краще зустрічатися ближче до кінця турніру. Просто рейтинг Вільямс зараз такий, що вона потрапила мені вже в третьому колі. Але всі прекрасно знають, як вона може грати. Завжди намагається виграти - аж до останнього м'яча. Справжня чемпіонка!

- Але, погодьтеся, це була ваша найпростіша перемога з усіх, здобутих над Вільямс-старшої?
- Може, так здається через рахунки. Так, я контролювала хід зустрічі і другий сет початку так само активно, як закінчила перший. Це сильно допомогло в кінцівці. Навіть програвши два гейми після рахунку 5:1, я все одно зберігала шанси на перемогу.

- При цьому ви вперше за шість років обіграли Вінус на харді. 
- А скільки мені тоді було? Ах так, 19 років (сміється). Рада, що перервала цю серію.

- На черзі - матч з 43-ю ракеткою світу бельгійкою Кірстен Фліпкенс. Що ви про неї знаєте? 
- Вона грає трохи нетрадиційно - здорово використовує різаний удар зліва. Я бачила початок її матчу з Валерією Савіних. Що зазначила? Фліпкенс добре подає, хоч і не висока. До того ж не варто забувати про впевненість, яку вона відчула, дійшовши до четвертого кола на турнірі "Великого шолома". А от мені після Вінус буде трохи непросто - через те, що у бельгійки інший стиль. Але я до цього в будь-якому випадку буду готова.

- Фліпкенс допомагає знаменита Кім Клійстерс. Як думаєте, вона буде щось радити Кірстен?
- Ну раз вона їй допомагає, то да, порадить. Добре це чи погано? А чому це повинно бути погано? (Сміється.)

- Як ви проводите тут вільний час? У суботу, наприклад, у вас вихідний ... 
- Ми з Томасом обов'язково трохи потренуємося. Але взагалі вільного часу під час турніру не так багато. Я в основному листуюся по електронній пошті. Які пишу листи? Ділові. Про бізнес забувати не можна!

Немає коментарів:

Дописати коментар