неділя, 20 січня 2013 р.

Катерина Макарова: "Зараз я емоційно спустошена"


- Нервовий матч вийшов, - почала розмову Макарова. - Проти Бартолі завжди непросто грати, тому що вона по ходу матчу діє дуже нестабільно. Може три гейми провалити, а потім повертається в гру і починає атакувати. І так постійно.

- У першому сеті при рахунку 5:3 у вас було 40:0 на своїй подачі. Але жоден з сетболу вам взяти тоді не вдалося. Чому? 
- Не можу сказати, що упустила якісь свої моменти. Просто Бартолі здорово відіграв цей відрізок. А ось в наступних геймах я дійсно трохи провалилася. Хоча і повела потім на тай-брейку - 4:1, знову з'явилися шанси на успіх, а сама гра знову вирівнялася. Розумієте, тенісистка такого рівня, як Маріон, може знаходити в собі додаткові сили і збиратися в потрібні моменти. Саме це вона в кінці першого сету і зробила. Але я рада, що в другій партії змогла переламати хід матчу. І мені дуже сподобалося те, що я робила на корті, починаючи з рахунку 3:2 у другому сеті до 5:0 в третьому. Я по-справжньому отримувала задоволення від гри. В моїх діях була думка, я грала активно.

- А потім почалася історія, що нагадала багатьом півфінал Олімпіади-2004 в Афінах за участю одного з ваших тренерів Анастасія Мискіна. З рахунку 5:0 ви стали програвати гейм за геймом.
- Так, Настя чудово знайома з такою ситуацією, і вона більше за всіх розуміє мене в даний момент. Що сталося? Просто мені захотілося якомога швидше все закінчити, і я стала поспішати. Не можу сказати, що почала нервувати або чекати помилок суперниці - ні, справа тільки в поспіху. До цього я плела якісь комбінаційні мережива, а потім вирішила завершувати всі атаки в два-три удари. Це величезна помилка! До того ж почалися проблеми з першою подачею, а з другої Бартолі на прийомі відразу атакувала.

- Француженка в цьому матчі на важливих м'ячах дуже часто допускала подвійні помилки. Вас це не розслаблювало? 
- Мені це навіть почало заважати якраз з рахунку 5:0. У той момент я постійно чекала від неї подвійних і десь усередині себе повторювала: ну давай, пора вже зробити ще одну. А вона не робила (сміється). Але за рахунку 5:4 дві подвійні я таки отримала. Напевно, від господа Бога (сміється).

- До наступного матчу встигнете відновитися? 
- Час є, адже в суботу у мене вихідний. Попереду в одиночці матч з Ангеліка Кербер, а вона - неприємний суперник. У минулому сезоні я їй програла на трьох турнірах поспіль. Але той рік у німкені вийшов чудовим. Так що буде навіть цікаво зіграти з нею зараз. До того ж це турнір "Великого шолома", тут інші відчуття. Кербер для мене не найзручніша суперниця - вона лівша, як і я. В її арсеналі є багато ударів, після яких незрозуміло, куди полетить м'яч.

- Не хочете в суботу якось розвіятися, щоб набратися нових емоцій? 
- Ви маєте рацію - я зараз емоційно спустошена. Після зустрічі з Бартолі ми з Оленою Весніною виграли ще й пару. Коли виходили на матч, я нічого не розуміла, здавалося, що знаходжуся десь не на корті. Сьогодні ввечері з друзями повинні були піти в ресторан, але я відмовилася. Сказала хлопцям, що спілкуватися зараз не можу. Але в суботу обов'язково походжу по магазинах, які розташовані недалеко від готелю. Зараз мені це просто необхідно.

Немає коментарів:

Дописати коментар