неділя, 20 січня 2013 р.

Повернення блудного Рафи


 Власні можливості Надаля допоможуть йому повернутися.

Тривала відсутність Рафаеля Надаля у тенісі, хоч і болісне для його уболівальників і любителів тенісу, повинно сформувати більш вдале друге «дія» кар'єри іспанця, пише Кріс Оддо.

Ця історія зумовлена ​​бути самою захоплюючою в чоловічому тенісі 2013 року. Вона вже стала найбільш заплутаною. Трагедія, яка трансформується в жалісну мелодраму (просто додайте трохи часу і грунту), широко відоме бій Рафаеля Надаля з травмою коліна, загрозливою перервати його кар'єру, в даний час всіх нас тримають в напрузі.

Крім гнітючих новин про відкладений повернення і епізодичних стандартних повідомлень для преси у нас є тільки питання. Наприклад: «А чи буде Рафа небудь колишнім Рафою?»

Ясно тільки одне: ви можете його любити або ненавидіти, але вам його не вистачає. І спорту теж.

З останнього матчу Надаля пройшло більше шести місяців. І хоча вельмишановні працівники ЗМІ відзначили це відсутність як значне, якщо порівняти його з періодами бездіяльності колишніх кращих тенісистів світу Джона Макінроя і Матса Віландера, очевидно, що Надаль, якому всього 26 років, дуже прагне до того, щоб долікувати коліна до стану, що забезпечує йому впевненість, при якій він зможе повністю викладатися в кожному матчі.

Але скільки ще часу займе відновлення? Скільки ще разів ми будемо читати заголовки про те, що Надаль нещодавно знявся з матчу, і бачити фотографії його спотвореного обличчя з сумною гримасою? Ми рвали на собі волосся, коли було неясно з поверненням Дель Потро у 2010, а зараз знову те ж саме з Надалем? Ми терпіти не можемо, коли не діють гравці у розквіті сил.

У тенісному блозі «Могутнє обертання» у статті під назвою «Відомі загадки Рафаеля Надаля» говориться, що тільки три гравці першої десятки покидали тур на шість місяців і більше і успішно поверталися. Блок також вказує, що жоден з них - Макінрой, Томмі Хаас, Хуан Мартін Дель Потро - не піднялися так само високо, як і до «відпустки».

Але ми ж говоримо про Надаль, гравцеві, який підняв фізичну складову тенісу на рівень, який ми, можливо, ніколи більше не побачимо. Надаль занадто гарний, занадто унікальний для того, щоб порівнювати його другого пришестя з ким би то не було хоч в минулому, хоч в сьогоденні.

Що люди не помічають у його нинішній ситуації, так це потенційні переваги від тривалого перебування на лаві запасних. Якоюсь частиною розуму я завжди знав, що прагненням Надаля ретельно відремонтувати коліна також викликано і бажанням зіскочити з колеса, в якому крутяться білки АТП туру. Надаль - не типовий завсідник пафосних закладів. Він - домосід, і, може статися, чемоданний існування - не його стиль життя. І якщо він може погнатися за двома зайцями і наздогнати обох - вилікуватися фізично і заодно побути з друзями та родиною на Майорці (і подалі від загальної уваги), значить, він від цього тільки виграє.

Відсутність у турі також має бути позитивним з психологічної точки зору. Повернення дасть йому нові перспективи в житті і в турі. Хоча Рафіна фізичні проблеми навіть поруч не стояли з тим кошмаром, в який перетворилося здоров'я Сирени 2 роки тому, ми всі бачили, як це на неї вплинуло: вона повернулася більш зібраною, рішучою і наполегливою.

Я не намагаюся применшити серйозність травми Надаля - в кінці кінців, вона «з'їла» півсезону. Але ось що ми занадто часто упускаємо, обговорюючи травми Надаля і сперечаючись про них: реакція на ці травми Надаля і його команди взагалі не свідчить про паніку. Як це в приказці? Грам вітамінів важить більше, ніж кілограм ліків? Надаль завжди визнавав свої фізичні обмеження, і він сам і його команда активно зайняті тим, щоб підтримувати іспанця в оптимальній формі.

Замість того, щоб панікувати, Надаль і його команда, здається, починають новий, більш обережний виток його кар'єри. Деякі можуть побачити відчай або розбиті і пошарпані останки чемпіона, яким він колись був. Я бачу добре продуманий, стратегічно спланований другий етап його кар'єри, яка неодмінно буде легендарною.

Конкретний приклад: за повідомленнями преси, минулого тижня Надаль розірвав відносини з АйЕмДжі. Замість цього контроль за його справами перейшов в руки сім'ї, щоб вона могла в подальшому більш цілеспрямовано і ефективно управляти його активами (з точністю до навпаки, Новак Джокович уклав договір з АйЕмДжі). Надаль також проявляє бажання, нарешті, взяти планування графіка турнірів в свої руки, відмовившись від разових фінансових надходжень (і штрафів, що накладаються туром, якому Надаль відчайдушно потрібен). Можна уявити собі, що це були непрості рішення для спортсмена високого класу в період, коли він міг би зібрати максимальну кількість перемог. Але у випадку з Надалем проглядається правильний зрушення в планах на майбутнє.

А значить, преже, ніж проливати сльози з приводу закінчення кар'єри Надаля, давайте зрозуміємо, що це може бути антракт перед другою дією видатної кар'єри. Через п'ять років ми оглянемося на цей період у кар'єрі Надаля - той, коли він і його команда вибрали нетиповий і суперечливий спосіб управління кар'єрою і здоров'ям гравця, і побачимо його як саме блискуче відродження в історії тенісу.

Це буде цікавий рік.

22 коментарі:

  1. Привіт друзі, я Олена Авель з України. Я тут новачок, я не знаю, як тут все працює, але я прочитав тут добрі коментарі і додам трохи свого життя, тому що це буде корисно багатьом з нас тут, шукаючи відповіді та вирішення проблем стосунки. Я був у стосунках з Авелем чотири роки, він розлучився зі мною, я зробив усе, щоб повернути його, але все було марно, я так сильно його хотіла через любов до чоловіка, я попросила його про все, що я давав обіцянки, але він відмовився. Я пояснив проблему своїх стосунків з колегою на роботі, і вона запропонувала мені скоріше зв'язатися з заклинателем любові, який міг допомогти мені зробити любовний заклинання, щоб повернути чоловіка додому, але я жінка, яка ніколи не вірила в магію, я мала немає вибору, я спробував, я зв’язався із заклинателем заклинань, і він сказав мені, що немає проблем, що все буде добре протягом трьох днів, мій колишній повернеться до мене протягом трьох днів, доктор алаба кинув заклинання в повітря і кожен другий правописний шарм у своєму храмі на моє ім'я серед ночі. Дивно, але другий день був близько обіду. 16.00 Мені зателефонували з невідомого номера, мені зателефонував колишній чоловік, я був настільки здивований, що відповів на мій телефонний дзвінок, побачивши, що це мій чоловік, ми довго розмовляли, і все, що він сказав, було, що йому було шкода . оскільки все було не так, він сказав, що хоче, щоб я повернулася до нього, щоб любити мене набагато більше. Я був такий щасливий, і я пішов до нього, як ми почали щасливо жити разом донині. З тих пір я пообіцяв поділитися своїми добрими новинами з любовними іграми, які чудово працюють без будь-яких побічних ефектів. Я твердо маю намір, що хтось, кого я знаю, має проблеми у стосунках, може бути корисним для такої людини, посилаючись на неї, єдину справжню та потужну перевірку правопису, яка допомогла мені вирішити мою шлюбну проблему. електронна пошта: dralaba3000@gmail.com, ви можете надіслати йому електронне повідомлення, якщо вам потрібна допомога у ваших стосунках або іншим чином. або ви можете зв’язатися з ним за допомогою WhatsApp: +2349071995123
    як:
    1) любовні ігри повертаються до втраченого кохання
    2) Заклинання втраченого кохання возз’єднання з колишнім
    3) Розлучення
    4) Шлюбні ролі
    5) правописне скріплення
    6) Порушення заклинань
    7) Просування офісних рейтингів
    8.) Хочете бути вагітною та мати свою дитину.
    9) Ви хочете задовольнити свою кохану
    через dralaba3000@gmail.com,,.,.,----------

    ВідповістиВидалити
  2. ПРОФЕСІЙНИЙ ЛИКОВИЙ КАСТЕР, ЯКИЙ МОЖЕ ДОПОМОГТИ ВАМ З ЛЮБОВЮ, щоб терміново повернути свого колишнього коханого після розриву / розводу, навіть якщо ваша ситуація здається безнадійною! КОНТАКТ: WHATSAPP / VIBER +2347054019402 ЦЕ ДЕЯВНО КРАЩИЙ МАСТЕР ЗАКЛИНАННЯ ОНЛАЙН І ЙОГО РЕЗУЛЬТАТ 100% ГАРАНТІЯ ..

    Після чотирьох років стосунків з моїм хлопцем мій хлопець почав виходити з іншими дівчатами і виявляти мені холодну любов, кілька разів він погрожував розлучитися зі мною, якщо я наважусь допитати його про його роман з іншими дівчатами, я був повністю спустошений і розгублений, поки мій давній друг не розповів мені про заклинателя заклинань в Інтернеті DR WALE, який силами любовних заклинань допомагає людям у їхніх стосунках та шлюбі, спочатку я сумнівався, чи існує така річ, але вирішив це дати спробувати, коли я зв’язався з ним, він сказав мені все, що мені потрібно було зробити, і я зробив це, і він допоміг мені скласти Заклинання любові, і протягом 48 годин мій хлопець повернувся до мене і почав вибачатися, тепер він перестав виходити з дівчатами, і він є зі мною назавжди і по-справжньому. Зверніться до цього Великого заклинателя заклинань для ваших стосунків чи проблеми шлюбу.

    Ось його контакт ..
    Viber / WhatsApp: +2347054019402
    Електронна адреса: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  3. Якщо ви були розчаровані іншими заклинателями та цілителями, які не змогли надати бажані результати. Будьте впевнені цього разу з найпотужнішим і духовно обдарованим заклинателем заклинань, з яким ви коли-небудь стикалися.
    Зверніться до нього, якщо знаєте, що вам доводиться доля нижче
    Електронна адреса: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) Чи подобається вам колишній?
    (2) Чи завжди вам сняться кошмари?
    (3) Хочете отримати підвищення на своєму робочому місці?
    (4) Ви хочете, щоб жінки / чоловіки бігали за вами?
    (5) Хочете свою дитину?
    (6) Хочете бути багатим?
    (7) Ви хочете, щоб ваш чоловік / дружина назавжди були вашими?
    (8) хочете збільшити розмір свого хуя? / Тривати довго під час сексу?
    (9) Хочете повернути втрачені гроші?
    (10) Ви хочете припинити розлучення?
    (11) Ви хочете розлучення?
    (12) Ви хочете, щоб кожне ваше бажання було виконано кимось?
    (13) заклинання зачати вагітність дитині потрібно?
    (14) Ви хочете припинити свій шлюб чи стосунки або розірвати стосунки?
    (15) Вам важко виграти справу в суді?
    (16) Ви хочете одружитися зі своїм партнером якомога швидше?
    Знову ж таки, моя електронна адреса: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Негайно зв’яжіться з ним, щоб вирішити всі ваші проблеми та вирішити ситуацію за лічені дні.

    ВідповістиВидалити
  4. Привіт усім, я хочу повідомити всьому світу, як DR WALE відновив мої розірвані стосунки з EX. Ми разом уже 4 роки, і він сказав мені, що не любить мене, як колись. Все було не так близько 4 місяців, і він закінчив це близько місяця тому. Я був нещасний і просто не хочу більше йти далі. Я писав йому повідомлення відразу після цього, але він навіть не відповів мені. Одного разу я шукав спосіб повернути його в Інтернет, коли побачив пост леді, яка свідчила про те, як заклинатель кохання під назвою DR WALE допоміг їй повернути колишнього, я так відчайдушно намагався повернути свого Я надіслав йому повідомлення і пояснив йому свою ситуацію, і він наказав мені зробити щось, що я і зробив, і через 48 годин мій хлопець повернувся на колінах і благав про моє прощення, і я прощаю його, і наші стосунки знову повернуться до звичного, якщо твій колишній обірвався з вами або у вас є якісь проблеми, тоді ваша проблема закінчилася, тому що DR WALE може вирішити всі проблеми шлюбу та стосунків. Якщо вам потрібно його терміново, ви можете додати його на WhatsApp / Viber: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  5. Я майже здалася в житті, коли мій чоловік сказав, що хоче розлучення, бо це стало для мене несподіванкою, я запитала його, в чому проблема, але він просто він втомився і його зараз цікавить інша жінка, тоді мій інстинкт підказав мені, що щось було неправильно з ним, тому що це настільки незвично, подруга познайомила мене з людиною, яка називається DR WALE, вона сказала мені, що саме він повернув її чоловіка додому після чотирьох років розлучення, я написала заклинання і пояснила свою ситуацію йому він сказав мені, в чому проблема і що потрібно було зробити, щоб мій чоловік передумав щодо розлучення, я дотримувався інструкцій DR WALE, і через два дні я почав переживати добро в своєму чоловікові, і він сказав мені він не хоче розлучення, але хоче провести решту свого життя зі мною. Якщо ви стикаєтесь із ситуацією, яка вам не подобається у шлюбі чи стосунках, зв’яжіться з DR WALE на його WhatsApp або Viber: +2347054019402 АБО Електронна адреса: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  6. Життя приходить з різними переживаннями, я не знаю, що у вас є, але це моє коротке свідчення, я щасливий, набравши це, тому що в моєму шлюбі знову мир, і все завдяки великій людині на ім'я DR WALE, він є потужним заклинанням заклинатель, який допомагає вирішити суперечку між мною та моїм чоловіком заклинанням любові, мій чоловік пішов з дому і жив іншою жінкою протягом дев'яти місяців, не піклуючись про мене та нашу шестирічну дочку, у фінансовому плані я добре, бо я банкір, але мені потрібні ніжний догляд за чоловіком, але мій чоловік нікуди не близько, я прошу його повернутися додому кілька разів, але нічого не вийшло, я навіть попросила його старшого брата допомогти мені. Я прочитав свідчення чоловіка, який описав, як DR WALE допоміг йому зупинити дружину від розлучень із заклинанням любові, тому я взяв його контакт і пояснив йому свої проблеми, він сказав мені, що потрібно для любовного заклинання, і я дав йому фінанси на придбання через три дні мій чоловік повернувся додому. Контакт: WhatsApp / Viber: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com для будь-яких проблем, що турбують ваше серце DR WALE допоможе вирішити їх за вас.

    ВідповістиВидалити
  7. Мене звуть Дженніфер Вудворд, і я з Канади. ось моє коротке свідчення про те, як я повернув своє кохання ... Через 5 років шлюбу ми з чоловіком посварилися, поки він нарешті залишив мене і не переїхав до Каліфорнії з іншою жінкою. Я відчував, що моє життя закінчилося, і мої діти думали, що більше ніколи не побачать свою биту. Я намагався бути сильним лише до дітей, але не міг стримувати біль, що мучив моє серце, серце наповнювалося горем і болем, бо я справді була закохана у свого чоловіка. Щодня і вночі я думаю про нього і завжди хочу, щоб він повернувся до мене, я справді був засмучений і мені потрібна була допомога, тому я шукав допомогу в Інтернеті і натрапив на веб-сайт, який пропонував доктору ОГБОКО. може допомогти мені повернути мого чоловіка з його досвідом та настановами від нього. Я відчував, що повинен спробувати. Я зв’язалася з ним, і він сказав мені, що робити, і я зробив, і я все це вніс. Через 48 годин чоловік мені справді зателефонував і сказав, що так сумує за мною та дітьми, і він пообіцяв ніколи не залишати мене і діти знову, такі чудові !! Ось так він повернувся з великою любов’ю і радістю, і він вибачився за свою помилку de él і за. Потім, з того дня, наш Шлюб став міцнішим, ніж раніше, все завдяки доктору ОГБОКО. він настільки потужний, і я вирішив поділитися своєю історією в Інтернеті, що доктор ОГБОКО - справжній і могутній чаклун, якому я завжди буду молитися, щоб довго жити, щоб допомогти своїм дітям у час біди, якщо ви тут і вам потрібна повернення колишнього або ваш чоловік переїхав до іншої жінки, більше не плачте, зверніться до цього могутнього чоловіка і поцікавтеся
    внизу - його контактні дані ...
    Електронна адреса: spellcasterogboko@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  8. ЯК Я ПОВЕРНУЛСЯ ЕКССАЛОМ ЗА ДОПОМОГОЮ ДР. Зверніться до нього за допомогою через WhatsApp / Viber: +2347054019402

    Вітаю кожного, хто читає це свідчення. Мене чоловік відхилив після трьох (3) років шлюбу лише тому, що інша жінка заклинала його, і він залишив мене і дітей страждати. одного разу, коли я читав в Інтернеті, я побачив пост про те, як цей заклинатель, який називається WALE, допомагає жінці повернути свого чоловіка, і я дав йому відповідь на свою адресу, і він сказав мені, що на жінці було закляття мій чоловік і він сказали мені, що він допоможе мені, і через чотири дні я поверну чоловіка. я повірив йому, і сьогодні я радий повідомити вам усім, що цей заклинатель має силу повернути закоханих. тому що я зараз задоволена своїм чоловіком. Завдяки DR WALE. WhatsApp / Viber: +2347054019402 АБО електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  9. МОЖЛИВИЙ КАСТЕР ЗАКЛАДІВ, ЯКИЙ ПРИВЕРШУВАЛ МОГО БІЛЬШОГО МУЖА В МОЕ ЖИТТЯ, ПІСЛЯ ТОГО, як він залишив мені ЗВ'ЯЗАТИСЯ З ДР УЕЙЛОМ WHATSAPP/VIBER +2347054019402
    Привіт, я хочу використати цей засіб, щоб подякувати Д -ру ВАЙЛУ, тому що він повернув мого колишнього чоловіка. мій чоловік пішов від мене до своєї колишньої дівчини, яка була до того, як одружився зі мною, для мене складна ситуація, я подзвонив і попросив його повернутися, він відмовився, сказав, що більше мене не любить, я намагався всіма способами повернути його. даремно я розповів про це своїй подрузі, і вона дала мені контакт з Д -Р ВАЙЛ WhatsApp, я написала йому WhatsApp за номером: +2347054019402 і розповіла йому свою проблему, а він сказав мені, що робити, і я зробив все, що він мене попросив. і він наклав кохання, яке повернуло мого чоловіка за кілька днів. Якщо вам потрібна допомога, щоб повернутися до свого колишнього, надішліть електронний лист DR WALE на WhatsApp/Viber: +2347054019402 АБО drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  10. Я дуже радий, що зустрів такого чудового чоловіка, як Д -р ВАЙЛ. у моєму шлюбі був жахливий час, я думав, що моє життя закінчилося, тому що в моєму житті більше нічого не рухалося, мій шлюб не стабільний, також на моєму місці справи йдуть не так гладко. мій чоловік мучив моє життя, несучи всіх видів жінок, які привозили їх до нашого подружнього дому, я дійсно розгубився щодо свого життя, я просто відчуваю, що забираю своє життя сам. але коли я познайомився з д -ром Вейлом, все змінилося назавжди, я розповіла йому про поведінку мого чоловіка і про те, як він поводився зі мною. Д -р ВАЙЛ попросила мене більше не плакати, що все буде добре. Д -р ВАЙЛ сказав мені, що мені потрібно зробити, і я зробив відповідно, якщо він попросив мене це зробити. я заплатила за всі речі, необхідні для того, щоб вилікувати чарівність, яка змушує мого чоловіка погано поводитися зі мною. після оплати цих товарів DR WALE зробив для мене чудову роботу. Поки ви зараз читаєте це, мій чоловік зараз теж добре поводиться зі мною і дітьми вдома. Все завдяки DR WALE. Ви можете зв'язатися з DR WALE на його WhatsApp/Viber: +2347054019402 АБО електронною поштою: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  11. Я дуже вдячний доктору Вейлу. Протягом більш ніж п’яти років перебування у стосунках одного ранку у мене були проблеми з моїм партнером, і він розірвав зі мною, я була настільки спустошена, що мало не забрала собі життя, поки не зустріла д -ра УОЛА, який запевнив мене, що все збиралося бути добре. він сказав те, що мені потрібно зробити, що я зробив, і виконував усі вказівки, які він мені дав. І до мого найбільшого здивування після тижня роботи з ним. Кохання у моєму житті повернулося до мене, і ми так щасливі разом. Зверніться до нього, якщо вам потрібна допомога. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402

    ВідповістиВидалити
  12. ЯК Я ВЕРНУВСЯ СВОЄМУ ЕКС. МУЖОМ З ДОПОМОГОЮ РЕАЛЬНОГО І ЕФЕКТИВНОГО ЗАКЛАДУ З Д -Р УАЛЕ
    Я ніколи не думала, що я знову посміхнусь, мій чоловік залишив мене з двома дітьми на один рік, усі зусилля повернути його зазнали невдачі, я подумала, що більше не побачу його, поки не зустріну жінку на ім’я Ханна, яка розповіла мені про заклинатель під назвою DR WALE, вона дала мені його номер WhatsApp +2347054019402, і я зв’язався з ним, і він запевнив мене, що через кілька тижнів мій чоловік повернеться до мене, менш ніж за чотири дні мій чоловік повернувся і почав просити прощення дияволи працюють, тому я досі здивований цим дивом, я не міг завагітніти, але як тільки було заклинання, я завагітніла і народила свою третю дитину, якщо вам буде потрібна його допомога, ви можете зв'язатися йому через: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО електронною поштою: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  13. Я дуже вдячна DR WALE за те, що він привів мого чоловіка, який пішов від мене, до іншої жінки, і в той момент, коли мій чоловік пішов від мене, я думав, що все втратив, поки мій друг не дав мені DR WALE, контакт WhatsApp, я написав йому повідомлення і сказав йому біль, який я переживав, тому він сказав мені, що все буде добре, що якщо я матиму віру і вірю в нього, що заклинання обов'язково спрацює для мене, і мій чоловік обов'язково повернеться додому, і він сказав мені, що мені робити так, ці речі були зроблені протягом кількох днів, пізніше мій чоловік повернувся додому з проханням пробачення, я така щаслива і вдячна д -ра ВАЙЛУ, якщо вам потрібна допомога д -ра Вейла, ви можете постійно його залишати на: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  14. Я тут, щоб поділитися свідченням про те, як DR WALE мені допоміг. Після дворічних стосунків з моїм хлопцем він раптом змінився і перестав регулярно зв’язуватися зі мною, він придумав виправдання не бачити мене постійно. Він перестав відповідати на мої дзвінки та мої смс і перестав регулярно бачитись зі мною. Потім я кілька разів почав ловити його з різними дівчатами, але щоразу він говорив, що любить мене і що йому потрібен деякий час, щоб подумати про наші стосунки. Але я не можу перестати думати про нього, тому я вирішив піти в Інтернет і побачив так багато хороших розмов про цього заклинателя під назвою DR WALE, і я зв’язався з ним і пояснив йому свої проблеми. Він наклав на мене приворот, яким я користуюся, і через кілька днів мій хлопець повернувся до мене і почав регулярно звертатися до мене, і ми переїхали разом через кілька місяців, і він був відкритіший для мене, ніж раніше, і він почав проводити більше часу з мені, ніж його друзям. Врешті -решт ми одружилися, і тепер ми щасливі у шлюбі 3 роки з сином. З тих пір, як DR WALE мені допоміг, мій партнер дуже стабільний, вірний і ближчий до мене, ніж раніше. Ви також можете зв’язатися з цим заклинателем і виправити свої стосунки. Контактна особа: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  15. Я ділюся цим свідченням з партнерами, які страждають у своїх стосунках, тому що існує нескінченне рішення. Мій чоловік залишив мене та наших чотирьох дітей на іншу жінку на два роки. Я намагався бути сильним лише для своїх дітей, але не міг стримати болю, які мучать моє серце. Мені було боляче і розгублено. Мені потрібна була допомога, тому я дослідив в Інтернеті і натрапив на сайт, де побачив, що Д -р ВАЙЛ заклинатель заклинань, який може допомогти повернути коханців протягом кількох годин. мене. На моє здивування, через кілька днів мій чоловік повернувся додому. Так ми знову возз’єдналися, і в сім’ї було багато любові, радості та миру. Ви також можете зв’язатися з DR WALE, потужним заклинателем заклинань, щоб знайти рішення щодо свого контакту. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  16. Привіт усім, я хочу свідчити широкій громадськості про те, як великі сили Д -ра Вейла відновили мої стосунки. Після шести місяців самотності я та колишній вирішуємо проблеми, які виникають між нами, після мого контакту з д -ром Вейлом, що він хочемо, щоб ми повернулися і знову розпочали гарний дім, тепер ми щасливі у шлюбі з дітьми. Все завдяки Д -РУ ВАЙЛУ за його духовну допомогу. Ви також можете зв'язатися з ним, якщо у вас є подібна проблема, повірте, DR WALE - це рішення і ваших проблем. завжди доступний і здатний вам допомогти. Зв’яжіться з ним через WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО електронною поштою: drwalespellhome@gmail.com
    ДОВІРЕНИЙ І НАДІЙНИЙ
    1) Привороти
    2) Втрачені привороти
    3) Заклинання розлучення
    4) Шлюбні чари
    5) Зв'язуюче заклинання.
    6) Чари розриву
    7) Заклинання лотереї
    8) фінансові чари
    9) заклинання змусити вашу дружину завагітніти E.T.C

    ВідповістиВидалити
  17. У вас виникло непорозуміння з коханим, що призвело до розлучення, і ви намагалися з ним примиритися, але він не дає вам позитивної відповіді, і ви відчуваєте, що у ваших стосунках щось не так, і вам потрібно швидко вирішити проблему , зверніться сьогодні до DR WALE і подивіться, щоб ваше кохання повернулося на краще з вашим колишнім, DR WALE допомогла мені відновити спокій у моєму домі, тому що мій чоловік залишив мене на десять місяців і жив з іншою жінкою і ніколи не хотів повернутися додому, але за допомогою заклинателя заклинань Д -ра Вейла він повернувся додому через кілька днів після того, як Д -р ВАЙЛ зробив потужне заклинання відновлення. Тож якщо вам потрібно швидке вирішення ваших стосунків чи шлюбу за допомогою заклинателя, зверніться до DR WALE зараз за адресою: WhatsApp/ Viber/: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com Він також може виконати наступне заклинання нижче 1 . Заклинання лотереї 2 Заклинання удачі 3. Заклинання, щоб виграти справу в суді 4. Заклинання про вагітність тощо.

    ВідповістиВидалити
  18. Я ділюся цим свідченням з партнерами, які страждають у своїх стосунках, тому що існує нескінченне рішення. Мій чоловік залишив мене та наших чотирьох дітей заради іншої жінки на п’ять років. Я намагався бути сильним лише для своїх дітей, але не міг стримати болю, які мучать моє серце. Мені було боляче і розгублено. Мені потрібна була допомога, тому я дослідив в Інтернеті і натрапив на сайт, де побачив, як DR WALE допоміг багатьом людям повернути колишніх коханців. Я зв’язався з ним, і він зробив для мене спеціальну ритуальну молитву та заклинання. На жаль, через кілька днів мій чоловік повернувся додому. Так ми знову возз’єдналися, і в сім’ї було багато любові, радості та миру. Ви також можете зв’язатися з DR WALE, потужним заклинателем заклинань, щоб отримати рішення у WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  19. Я ніколи раніше не давав таких свідчень, але для тих, хто сумнівається, дозвольте мені сказати вам, що Д -р ВАЙЛ - ДЕЙСТВІСТЬ! Його праця, час та поради неоціненні. Я б тільки хотів, щоб я знайшов його раніше у своєму житті !! Я звернувся до DR WALE щодо втраченого кохання. Я був майже в халепі і готовий спробувати все, щоб повернути цю людину. Після моєї першої консультації з д -ром Вейлом я перейшов до роботи, яку він рекомендував. Навіть незважаючи на те, що він був дуже відвертим, кажучи, що шанси на наше примирення дуже малі, я відчував, що мушу принаймні спробувати, і це коштує його послуг. Він залишався зі мною на кожному кроці, щоразу, коли у мене виникало запитання чи занепокоєння, він відповідав мені на WhatsApp. Робота, яку ми виконували, полягала в тому, щоб вилікувати себе, а не в тому, щоб зосередитись на ньому, що зараз, ретроспективно, саме те, що мені було потрібно. DR WALE WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО електронна адреса: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  20. Це свідчення, яке я скажу кожному, хто почує. я був одружений чотири чотири роки, і на п'ятому році мого шлюбу інша жінка мала заклинання забрати мого коханого від мене, і мій чоловік залишив мене та дітей, і ми страждали протягом двох років, поки я не мав на увазі пост, де це чоловік DR WALE комусь допоміг, і я теж вирішив звернутися до нього за допомогою, щоб він міг допомогти мені повернути чоловіка додому і повірте, я просто надішлю свою фотографію йому та фотографії мого чоловіка і через кілька тижнів, як він мені сказав, Я побачив, як до будинку заїхала машина, і ось це був мій чоловік, він приїхав до мене і дітей, і тому я радий змусити кожного з вас у подібній ситуації зустрітися з цим чоловіком і повернути вашого коханого Ви його WhatsApp/Viber: +2347054019402 АБО електронна адреса: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  21. Добрий день, друзі, я радий прочитати цей допис у блозі, це так дивно, як люди діляться своїм життєвим досвідом, і я тут, щоб поділитися своїм, тому що всього два дні тому я прочитав подібну історію жінки, яка живе в Швеції, Анна вона повернула свого колишнього коханого чоловіка додому після 2 -х років розлучення, я був так зворушений її історією, і я написав на ту саму електронну адресу, яку вона залишила, про заклинателя любові, який їй допоміг.
    Я той, хто ніколи раніше не вірив у чари кохання чи будь -яке заклинання вуду, але я просто намагаюся спробувати. Я надсилаю повідомлення заклинателю доктора Одудуви, щоб той допоміг мені повернути хлопця. Я отримав відповідь від Одудуви, і він запевняє мене, що може допомогти мені повернути мою любов. Я ретельно виконував усі його вказівки, як виконувати процедуру правопису любові.
    всього через два дні після того, як ми полюбили привороту, мені зателефонував мій колишній хлопець, і він вибачився і попросив мене пробачити йому те, що він хоче, щоб ми знову возз'єдналися як одна щаслива сім'я кохання. Я був настільки вражений і прийняв.
    зараз я і мій хлопець повернулися на шлях.
    вся подяка йде великому Одудуві за його обдаровані сили відновити мою любов.
    ось та сама адреса електронної пошти, яку я отримав із публікації блогу commend (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) _

    ВідповістиВидалити
  22. Мені було боляче й розбите серце, коли сім місяців тому між мною та моїм чоловіком у моєму шлюбі сталася дуже велика проблема. настільки жахливий, що подав справу до суду на розлучення. він сказав, що більше ніколи не хоче залишатися зі мною і що більше не любить мене. Тож він зібрав речі з дому і змусив мене та моїх дітей пережити сильний біль. Я намагався всіма можливими способами повернути його, після довгих прохань, але безрезультатно. І він підтвердив, що прийняв рішення і більше ніколи не хоче мене бачити. Тож одного вечора, повертаючись з роботи, я зустрів свого старого друга, який шукав мого чоловіка. Тож я йому все пояснила, і він сказав мені, що єдиний спосіб повернути свого чоловіка — це відвідати чародійця, тому що він справді це теж зробив. Тому я ніколи не вірив у магію, але мені нічого не залишалося, як слідувати його пораді. Потім він дав мені адресу електронної пошти заклинателя, якого він відвідав. dralaba3000@gmail.com. Наступного ранку я надіслала електронного листа на адресу, яку він мені дав, і заклинатель запевнив мене, що я поверну свого чоловіка протягом наступних двох днів. Яке дивовижне твердження!! Я ніколи в це не повірив, тому він поговорив зі мною і сказав мені все, що я мав зробити. Потім я роблю їх без збільшення, тому наступні два дні, на диво, мій чоловік, який не дзвонив мені протягом останніх 7 місяців, дзвонив мені, щоб повідомити, що він повертається. Так дивно !! Тож він повернувся того ж дня, з великою любов’ю та радістю, і вибачився за свою помилку та біль, який він завдав мені та моїм дітям. Тоді з того дня наш зв’язок став міцнішим, ніж раніше, за допомогою чудового заклинателя. Тому я пораджу, якщо у вас виникнуть проблеми, зв’яжіться з доктором алаба на електронну адресу: dralaba3000@gmail.com або зв’яжіться з ним у WhatsApp та Viber за цим номером: +1(425) 477-2744.......

    ВідповістиВидалити