неділю, 20 січня 2013 р.

Електронна ракетка майбутнього



Вже в 2013 році всі любителі тенісу зможуть випробувати по-справжньому революційний пристрій - першу в історії електронну тенісну ракетку, яка дозволяє не тільки грати, але і збирати всю необхідну інформацію про гру тенісиста під час матчу для подальшого аналізу. Спробуємо познайомитися з «Play and Connect» від «Babolat» і розглянемо її основні переваги.

 Сучасні технології активно проникають у всі галузі нашого життя, і спорт - не виняток. Змінюється навіть така, здавалося б, консервативна гра з багатою історією як теніс. В останні десятиліття двадцятого століття тут з'явилися, наприклад, нові матеріали для покриття кортів, впроваджена система Hawk-Eye, що дозволяє відслідковувати траєкторію польоту м'яча і вирішувати, потрапив м'яч в аут чи ні. Піддалися змінам навіть способи ведення рахунку - був введений тай-брейк, а в парному розряді на більшості турнірів скасовані гойдалки «більше-менше» після рахунку 40-40.

Однак ніщо в останні роки не змінювалося в тенісі так, як головне «знаряддя праці» гравців - ракетка. Багато вболівальників ще пам'ятають, як кращі гравці творили історію дерев'яними ракетками, якими грали в теніс з моменту народження цього виду спорту. У 70-х роках двадцятого століття популярність набули металеві ракетки - зокрема, з алюмінію. Для виготовлення ракеток використовували також титан, графіт, різні композитні матеріали, завдяки яким ракетку можна зробити легше, міцніше і безпечніше для гравця. Вражає і різноманітність форм і розмірів: ракетки з маленькими і великими, круглими, каплевидними, овальними, майже прямокутними, кривими головками і навіть головками у вигляді серця. Існували (і ще зустрічаються) ракетки з подвійною струнної поверхнею, ракетки з двома ручками і навіть збірно-розбірні варіанти, коли гравець міг відкрутити ручку або голівку, щоб замінити їх.

Незважаючи на багатство вибору, виробники ракеток останні кілька років переживають важкі часи - попит на ракетки зростає вкрай малими темпами, а деякі виробники і зовсім втрачають покупців. Серед головних причин - фінансова криза, однак не тільки він винен у проблемах продавців тенісного устаткування. Сьогодні всі основні виробники роблять дуже якісні і порівняно недорогі ракетки. Так, нові моделі випускаються майже кожен рік, рекламні ролики радісно рапортують про чергову набирання потужності і стабільності в порівнянні зі старими зразками. Однак мало хто з любителів, які є основними споживачами, може відчути цю різницю і оцінити користь різноманітних «примочок», якими постачають чергову нову модель. Крім того, навряд чи хтось захоче купувати нову ракетку, коли стара ще відмінно себе почуває і працює на всі сто завдяки великій міцності сучасних ракеток. Професіонали часто і зовсім використовують одну і ту ж модель роками, лише перефарбовувавши її в кольори рекламованої ними новинки. Таким чином, «ракетобудівна» індустрія розвивається таким чином: на основі базових моделей створюються модифікації, незначно поліпшуючі прототип, а іноді навіть, навпаки, погіршують. Це еволюційний шлях, але рано чи пізно виробники досягти межі і час, коли настане застій, вже не за горами.

У такий тупик заходять рано чи пізно всі виробники. Наприклад, кілька років тому ринок мобільних телефонів переживав щось схоже - всі навчилися робити телефони, багато робили їх добре, і «зачепити» покупця ставало все важче і важче. Революціонером тоді стала компанія Apple, яка змогла придумати продукт, на який по всьому світу, як метелики на світло, злетілися споживачі, і звели iPhone на п'єдестал.

Роздути пожежа революції в тенісі вирішила «Babolat». Це компанія з майже півторастолітньої історією: у 1875 році у французькому Ліоні П'єр Баболя почав виробництво струн для тенісних ракеток, які з часом стали неймовірно популярні серед професіоналів. Однак у виробництві ракеток «Babolat» ще зовсім новачок - свою першу модель компанія випустила на ринок лише в 1994 році. Здавалося, що потіснити таких гігантів, як «Wilson» або «Prince» буде неможливо, але вже через кілька років ракетками «Babolat» почали грати (і вигравати!) Кращі тенісисти світу. Першим успіхом компанії стала співпраця з Карлосом Мойей, який виграв «Ролан Гаррос» і став першою ракеткою світу. Потім був Енді Роддік, що додав популярності фірмі в США. Закріпив успіх «Babolat» її головна на сьогоднішній день зірка - Рафаель Надаль, який використовує «Babolat» протягом усієї кар'єри. Крім того, цією ракеткою грали і грають Кім Клейстерс, Лі На, Франческа Ск'явоне, Жо-Вільфрелд Тсонга, Фернандо Гонсалес, Саманта Стосур, Агнешка Радванська і багато інших.

Намагаючись випередити конкурентів, «Babolat» заявила про те, що планує випустити по-справжньому революційну модель ракетки - «Babolat Play and Connect», і на Відкритому чемпіонаті Франції 2012 Надаль, Тсонга, Клейстерс і Лі На стали першими з професійних гравців, хто зміг протестувати це диво техніки. Вперше ракетка стала не тільки пристосуванням для гри, але і пристроєм для збору та аналізу даних. У ручку ракетки вмонтований чіп, що дозволяє отримувати інформацію про кожному ударі, який виконує тенісист. Система вміє визначати тип удару (форхенд, бекхенд, подача), яке обертання гравець надає м'ячу і з якою силою посилає цей м'яч на бік суперника. Крім того, за допомогою «Play and Connect» можна визначити, наскільки точно гравець потрапляє по м'ячу центром ракетки, розрахувати інтенсивність гри (тобто скільки ударів в хвилину здійснює гравець) і обчислити реальний час гри, а не просто час знаходження на корті. Отримана інформація може бути легко передана на будь-яке підходяще пристрій (комп'ютер, смартфон, iPad т.д.) і гравці можуть навіть поділитися їй один з одним, щоб порівняти свої показники. Таким чином, тенісист зможе отримувати об'єктивну інформацію про свою гру, орієнтуючись не на емоції або розмови оточуючих, а оперуючи реальними цифрами.


Нова ракетка «Play and Connect» дозволяє отримувати інформацію про удари, які виконував гравець під час матчу і порівнювати її з даними інших гравців

Безумовно, розроблений зразок ракетки поки не такий гарний, як хотілося б, але «Babolat» готова вдосконалювати свій пристрій і приводити його у відповідність з очікуваннями професійних гравців і аматорів. Головне, що зроблено перший крок до технологій, які майже напевно будуть визначати теніс майбутнього. Ерік Баболя вважає, що «Play and Connect» - це величезний крок вперед для тенісу: «це як перехід від німого кіно до кіно зі звуком». Аналогія дійсно хороша - нова ракетка як ніби навчилася говорити і зможе повідати своєму власникові про ті сторони його гри, про які він, можливо, раніше і не замислювався. Вже в 2013 році новинка від «Babolat» повинна надійти в продаж, причому по досить демократичній ціні: очікувана вартість пристрою - 310 $ при стандартній ціні на професійну ракетку в 200 $. Зовсім невелика ціна за дотик до майбутнього, чи не так?

1 коментар:

  1. Привіт друзі, я Олена Авель з України. Я тут новачок, я не знаю, як тут все працює, але я прочитав тут добрі коментарі і додам трохи свого життя, тому що це буде корисно багатьом з нас тут, шукаючи відповіді та вирішення проблем стосунки. Я був у стосунках з Авелем чотири роки, він розлучився зі мною, я зробив усе, щоб повернути його, але все було марно, я так сильно його хотіла через любов до чоловіка, я попросила його про все, що я давав обіцянки, але він відмовився. Я пояснив проблему своїх стосунків з колегою на роботі, і вона запропонувала мені скоріше зв'язатися з заклинателем любові, який міг допомогти мені зробити любовний заклинання, щоб повернути чоловіка додому, але я жінка, яка ніколи не вірила в магію, я мала немає вибору, я спробував, я зв’язався із заклинателем заклинань, і він сказав мені, що немає проблем, що все буде добре протягом трьох днів, мій колишній повернеться до мене протягом трьох днів, доктор алаба кинув заклинання в повітря і кожен другий правописний шарм у своєму храмі на моє ім'я серед ночі. Дивно, але другий день був близько обіду. 16.00 Мені зателефонували з невідомого номера, мені зателефонував колишній чоловік, я був настільки здивований, що відповів на мій телефонний дзвінок, побачивши, що це мій чоловік, ми довго розмовляли, і все, що він сказав, було, що йому було шкода . оскільки все було не так, він сказав, що хоче, щоб я повернулася до нього, щоб любити мене набагато більше. Я був такий щасливий, і я пішов до нього, як ми почали щасливо жити разом донині. З тих пір я пообіцяв поділитися своїми добрими новинами з любовними іграми, які чудово працюють без будь-яких побічних ефектів. Я твердо маю намір, що хтось, кого я знаю, має проблеми у стосунках, може бути корисним для такої людини, посилаючись на неї, єдину справжню та потужну перевірку правопису, яка допомогла мені вирішити мою шлюбну проблему. електронна пошта: dralaba3000@gmail.com, ви можете надіслати йому електронне повідомлення, якщо вам потрібна допомога у ваших стосунках або іншим чином. або ви можете зв’язатися з ним за допомогою WhatsApp: +2349071995123
    як:
    1) любовні ігри повертаються до втраченого кохання
    2) Заклинання втраченого кохання возз’єднання з колишнім
    3) Розлучення
    4) Шлюбні ролі
    5) правописне скріплення
    6) Порушення заклинань
    7) Просування офісних рейтингів
    8.) Хочете бути вагітною та мати свою дитину.
    9) Ви хочете задовольнити свою кохану
    через dralaba3000@gmail.com.........

    ВідповістиВидалити