суботу, 19 січня 2013 р.

Богомолов: цей 2013 рік - рік Маші Шарапової

Один з кращих тренерів Росії Олександр Богомолов-старший підбив підсумки третього кола Australian Open-2013.Australian Open. Жінки.

- Олександре Сергійовичу, друга сіяна жіночого одиночного турніру Марія Шарапова в третьому колі впоралася з опором Вінус Вільямс і вийшла на Кірстен Фліпкенс. Що скажете про гру росіянки?
- Маша грає дуже гідно. Оскільки у неї не було повноцінної ігрової практики на початку цього року, в Мельбурні Шарапова грає вкрай зібрано і сконцентровано. Дуже добре, що їй вдалося так жваво стартувати на цьому турнірі, здобувши впевненість у собі. У зустрічі з Вінус Маша грала так само здорово, як і в перших двох раундах, ну а Вільямс-старша забагато помилялася.  Чесно кажучи, мені здається, що цей рік - рік Марії Шарапової. Цілком можливо, що вона стане першою ракеткою світу в нинішньому сезоні. Її гра виглядає зараз дуже збалансованою, вона перебуває на правильному шляху.Що стосується її матчу з Фліпкенс, то можна не сумніватися, що нас чекає боротьба і, можливо, навіть цікавий поєдинок. Однак я не сумніваюся, що Шарапова пройде далі.

- У минулому сезоні Катерина Макарова в Мельбурні дійшла до чвертьфіналу, а зараз вже вийшла в четверте коло, здолавши в останньому матчі Маріон Бартолі. Як думаєте, чи зможе вона повторити минулорічне досягнення і обіграти Анжеліку Кербер?
- Катя вже досить зріла тенісистка, велика роботяга, вона володіє всіма необхідними технічними елементами гри. Я вважаю, що у Каті дуже хороші шанси на те, щоб в цьому сезоні впритул підібратися до топ-10, а може бути, навіть увійти в неї. Чесно кажучи, я б не став віддавати комусь із них певне перевагу. Однозначно німкеня Каті цілком по зубах, але багато чого буде залежати від стану Макарової. Якщо вона зуміє відновитися після важкого матчу проти Бартолі, причому не стільки фізично, скільки психологічно, то шанси будуть.

- Марія Кириленко обіграла у третьому раунді бельгійку Яніну Вікмайєр в двох сетах, і тепер посперечається з Сереною Вільямс за право боротися за титул далі.
- Поки що на турнірному шляху у Маші все складається просто відмінно. Сьогодні вона здобула важку, але дуже хорошу перемогу над Вікмайєр. На жаль, я на цьому турнірі ще не бачив Серену Вільямс, але судячи з результатів, вона грає рівно і досить добре. У будь-якому випадку в їх очному поєдинку я б поставив на американку, просто тому, що вона відіграє значно потужніше й агресивніше. Якщо Серена знаходиться приблизно в такому ж стані, як у другій половині минулого року, то її рівень, звичайно, дуже вражає.

- Як ви вважаєте, чи зуміє ще одна росіянка - Світлана Кузнєцова, що переграла в третьому колі Карлу Суарес-Наварро, вийти до чвертьфіналу? На її шляху тепер стоїть екс-перша ракетка світу Кароліна Возняцкі.
- Чесно кажучи, я трохи здивований її сьогоднішньому результату в матчі проти Суарес-Наварро. Мені здавалося, що Свєта повинна вигравати в двох сетах, а вона розтягла зустріч на три партії. Все-таки їй підходить гра іспанки, але вона навіщось знову сама створювала собі складності. Хоча в будь-якому випадку Кузнєцова - молодець, що зуміла пройти далі. Якщо вона буде грати у свій хороший теніс, то здатна обіграти датчанку. Складно щось передбачити, але шанси тут 50 на 50. Хотілося б поставити на Кузнєцову більше, але я б не ризикнув. Повторюся, якщо Світла зіграє на своєму рівні, а не на тому, який вона демонструвала в минулому році, то Возняцкі доведеться несолодко.

- Піднесла російським уболівальникам приємний сюрприз і Олена Весніна, з матчбола відігравшись у Роберти Вінчі. Ви здивовані такого результату?
- Я дуже радий за Лєну. Вона в цьому році завоювала свій перший одиночний титул і тут вже дісталася до четвертого кола. Молодчина, супер! Взагалі, на мій погляд, її місце в рейтингу за минулий рік не відповідає тому рівню гри, яким вона володіє. Лена явно здатна показувати теніс на першу "тридцятки". Зараз вона нарешті стала демонструвати свій реальний клас гри. Мабуть, Весніна пройшла в міжсезоння дуже хороший підготовчий період, звідси і такі результати. Я вважаю, що в Олени є шанси у матчі проти Віки Азаренко, особливо враховуючи сьогоднішній поєдинок білоруски проти Джеймі Хемптон. Їй взагалі пощастило, що вона пройшла далі. Тим не менше я б дав 60 на 40 на користь Вікторії, бо мені здається, що у Олени накопичилася втома після зустрічі з Вінчі. Якщо ж Весніна відновиться, то вона нав'яже хорошу боротьбу.

- Назвіть фаворитів в жіночому одиночному розряді.
- У фіналі, по ідеї, повинні зіграти Серена Вільямс і Марія Шарапова. Ризикну припустити, що виграє росіянка.Australian Open.

Чоловіки.- Молодий австралійський тенісист Бернард Томіч погрожував нарешті обіграти Роджера Федерера, але не зумів упоратися зі швейцарцем. Що думаєте з цього приводу?
- Я не вважаю, що Томич здатний обіграти Федерера на даний момент, якщо Роджер знаходиться в порядку. Поки ще австралійцю зарано замахуватися на такі гучні перемоги. Хоча він, звичайно, може піднести сюрприз на турнірі рангом поменше. Бернард - молодець, що у нього такі великі амбіції, але поки передчасно розраховувати на подібне. Що стосується швейцарця, то він знаходиться в хорошій формі, нічим не гірше за торішню. Він на ходу і здатний претендувати на вихід у півфінал з Енді Маррей.

- До речі, що скажете про поєдинок британця проти іншого подаючого надії тенісиста - Річардас Беранкіс?
- Литовець мені сподобався, цікавий хлопець. До цього матчу я його раніше не бачив. Він грає в корті, щільно, плоскими ударами. У майбутньому він може претендувати на потрапляння в топ-30 або навіть топ-20. Що до Маррея, то він перебуває в добротної формі. У Енді все в повному порядку. Як я вже сказав, мені здається, що Енді і Роджер повинні розіграти путівку у фінал. Тим більше що сьогодні вибув з боротьби Хуан-Мартін дель Потро.

- Ви бачили його матч проти француза Жеремі Шарді?
- Так, вдалося подивитися. Французький спортсмен обіграв аргентинця цілком по грі. Взагалі, він міг дотиснути його і в трьох сетах, але в кінцівці партії сам почав сіпатися і наробив зайвих помилок. У п'ятому сеті Жеремі виглядав фізично сильніші, ну і його подача особисто мене вразила.

- У четвертому колі нас очікує цікавий матч - Новак Джокович проти Станісласа Ваврінки. Як думаєте, чи може швейцарець піднести сенсацію?
- Не впевнений. Я б поставив на чотири сети на користь Джоковича. Боротьба буде, але перевага на стороні сербського тенісиста.

- Останній російський представник в одиночній сітці Євген Донський вибув з боротьби, поступившись Кеі Нісікорі.
- Японець грав дуже швидко, тому Євгенію просто-напросто не вистачило сил на цей матч після важкої і напруженої зустрічі з Мішею Южним. У першому сеті Донський ще встигав ногами за швидким тенісом Нісікорі і зумів нав'язати боротьбу. Потім позначилася фізична втома, Женя підсів і перестав добре підходити до м'яча. У будь-якому випадку росіянин - молодець, хороший виступ на цьому турнірі. Що стосується японця, то його гра мені подобається. М'яч від його ракетки летить дуже добре.

- Назвіть головних претендентів на перемогу у чоловіків. - Я поставлю 55 на 45 на користь Маррея в його зустрічі з Федерером. Енді давно зрозумів, що може грати на рівних з "Великою трійкою". Кінцівка того року показала, що він і на найбільших турнірах здатний виступати вдало. Ну а з верхньої половини повинен вийти Новак Джокович. Не думаю, що йому хтось може завадити, хіба що є якийсь шанс у Давида Феррера. Правда, іспанцеві ще треба вийти в півфінал, а перед цим помучитися з Нісікорі. Що стосується переможця всього турніру, то я ставлю на Маррея.

Немає коментарів:

Дописати коментар