неділя, 20 січня 2013 р.

Психологи висловили заклопотаність впливом на дітей цукерок М.Шарапової


Дитячі психологи Великобританії та Австралії висловлюють свою стурбованість можливим впливом солодощів, випущених під ім'ям російської тенісистки Марії Шарапової.

Російська зірка тенісу запустила серію своїх цукерок і солодощів під брендом Sugarpova. Презентація пройшла в австралійському Мельбурні, проте, як з'ясувалося, ці солодощі містять занадто багато цукру.

Як повідомляє Tennisworldusa.org, кожна упаковка цукерок містить 84 грама цукру, що еквівалентно 21 чайній ложці цукру. Стільки ж цукру міститься відразу в двох банках Коли.

Повідомляється, що згідно з дослідженням, 850 тисяч людей у ​​Великобританії живуть з діагнозом діабет.

"Марія Шарапова - відома спортсменка, яка може сильно впливати на батьків і їх дітей. Вона може вести пропаганду про здоровий спосіб життя. Однак зі зростанням дитячого ожиріння у всьому світі така реклама є безвідповідальною", - заявила Корріна Лангелаан, працююча в австралійській організації по просуванню якісних продуктів харчування.

Нагадаємо, що Марія Шарапова має взяти участь у старті в Австралії Відкритому чемпіонаті з тенісу. У першому колі вона битиметься з іншого росіянкою Ольгою Пучкової.

Немає коментарів:

Дописати коментар