Дитячі психологи Великобританії та Австралії висловлюють свою стурбованість можливим впливом солодощів, випущених під ім'ям російської тенісистки Марії Шарапової.
Російська зірка тенісу запустила серію своїх цукерок і солодощів під брендом Sugarpova. Презентація пройшла в австралійському Мельбурні, проте, як з'ясувалося, ці солодощі містять занадто багато цукру.
Як повідомляє Tennisworldusa.org, кожна упаковка цукерок містить 84 грама цукру, що еквівалентно 21 чайній ложці цукру. Стільки ж цукру міститься відразу в двох банках Коли.
Повідомляється, що згідно з дослідженням, 850 тисяч людей у Великобританії живуть з діагнозом діабет.
"Марія Шарапова - відома спортсменка, яка може сильно впливати на батьків і їх дітей. Вона може вести пропаганду про здоровий спосіб життя. Однак зі зростанням дитячого ожиріння у всьому світі така реклама є безвідповідальною", - заявила Корріна Лангелаан, працююча в австралійській організації по просуванню якісних продуктів харчування.
Нагадаємо, що Марія Шарапова має взяти участь у старті в Австралії Відкритому чемпіонаті з тенісу. У першому колі вона битиметься з іншого росіянкою Ольгою Пучкової.
Немає коментарів:
Дописати коментар