суботу, 19 січня 2013 р.

Відкладене повернення Надаля

В кінці 2012 року стало відомо, що Рафаель Надаль не зможе брати участь у Відкритому чемпіонаті Австралії. Іспанець прийняв рішення відмовитися від участі в турнірі за дві з гаком тижні до його початку з причини кишкового вірусу. Трохи раніше фіналіст Australian Open-2012 знявся з виставкового змагання в Абу-Дабі і офіційного турніру в Досі. Таким чином, повернення іспанця на корт відкладається на невизначений термін. "Чемпіонат.com" пропонує пригадати хронологію подій тривалого перерви в кар'єрі Рафаеля Надаля.

29 червня 2012. Надаль сенсаційно програв у другому колі Вімблдону. З рахунком 6:7 (9:11), 6:4, 6:4, 2:6, 6:4 його переміг чех Лукаш Росол. Вперше з 2005 року іспанець поступився на такій ранній стадії на турнірі "Великого шолома". "Це просто тенісний матч. Зрештою, це просто життя. Є набагато важливіші речі. Звичайно, я хотів перемогти, але програв. Ось і все. Я дуже-дуже засмучений. Це ж всього лише другий круг. Це не півфінал або фінал, коли ти розумієш, що перемога на турнірі вже близько. Мені боляче, тому що програвати непросто ", - сказав іспанець після закінчення гри.

4 липня. Надаль взяв невелику паузу через травму колін. "Лікарі обстежили коліно і виявили тендиніт, так що впродовж двох тижнів я не зможу тренуватися і грати. Я вже приступив до курсу лікування, тепер моямета - повністю відновитися до Олімпіади в Лондоні ", - сказав іспанець.

19 липня. Надаль відмовився від участі в Олімпіаді. Іспанець повинен був нести прапор своєї країни на церемонії відкриття. "На жаль, я не перебуваю в тій фізичній формі, щоб грати на Олімпіаді. Я не зможу полетіти в Лондон", - прокоментував своє рішення іспанець.

3 серпня. Рафаель відмовився від участі в "Мастерсі-1000" в Торонто. Причина, зрозуміло, залишилася колишньою.

10 серпня. "Всім привіт. Повинен вам повідомити не саму приємну новину. На жаль, я не зможу виступити на турнірі в Цинциннаті на наступному тижні. Я як і раніше не готовий грати. У мене в цьому місті багато вболівальників. Крім того, з Цинциннаті пов'язані незабутні спогади - наприклад з сезоном-2008. Я продовжую відновлюватися. Спасибі ", - написав Надаль у своєму Facebook в той день.

15 серпня. Через п'ять днів Надаль знявся і з Відкритого чемпіонату США через проблеми з колінами. Рафаель сказав, що дуже шкодує, йому доведеться пропустити четвертий турнір сезону із серії "Великого шолома". "Мені дуже неприємно оголосити про те, що я не готовий грати на US Open. Спасибі моїм уболівальникам за підтримку. Особлива подяка - жителям Нью-Йорка", - написав Надаль у своєму "твіттері".

17 серпня. Дядько і тренер іспанця Рафаеля Надаля Тоні Надаль сказав, що сподівається на відновлення племінника протягом місяця. "Сподіваюся, через місяць Рафа буде в порядку. Після Уїмблдону ми вирішили пару днів відпочити, а потім почати працювати над чотириголового м'язом, але йому це важко давалося. В кінці тренувань він відчував дискомфорт. Він ще недостатньо відновився, щоб зіграти на такому складному змаганні , як US Open. Зараз ми працюємо у звичному ритмі, але це не такі чотиригодинні тренування, які бувають під час турнірів ", - повідав Тоні.

3 вересня. "Я дійсно хочу повернутися до змагальної практиці і насолоджуватися грою в АТР-турі. Але я планую виступати протягом ще багатьох років, так що моєму коліну необхідний відпочинок. Я не буду виходити на корт близько двох місяців. Я відчуваю себе краще після зустрічі з лікарями. Радий, що вдалося добитися прогресу за останні два тижні і уникнути операції. Продовжую працювати за планом докторів, щоб повернутися на корт як можна швидше і повністю здоровим ", - розповів Рафаель.

26 вересня. "Звичайно, я не можу пропускати турніри на харді, так як відразу два турніри" Великого шолома "проходять на цьому покритті. Однак у цьому є помилка. Ви не побачите футболістів або баскетболістів, які грають на твердому покритті. Гра на харді негативно впливає на організм . Спорт - це бізнес, і будувати такі корти простіше, ніж грунтові або трав'яні, але я на 100% впевнений, що організатори змагань неправі. Може бути, у наступному сезоні я буду більше грати на грунті, ніж раніше, хоча варіантів не так багато ", - поділився планами на наступний сезон іспанець.

3 жовтня. "Рафа почне тренуватися через 15 днів і буде готуватися до Підсумкового чемпіонату АТР-туру і фіналу Кубка Девіса. Участь Рафаеля в цих матчах поки під великим питанням, подивимося, як коліна реагують на навантаження", - сказав Тоні Надаль.

25 жовтня. Надаль відмовився від участі в Підсумковому чемпіонаті АТР. "Дуже шкода, мені доведеться пропустити два останні турніру сезону - в Парижі та Лондоні, але не думаю, що ця новина стала великим сюрпризом. Сподіваюся незабаром відновити тренування. Відновлення після травми коліна проходить досить успішно. Зараз я не готовий брати участь в турнірах , тому продовжу курс реабілітації на Мальорці. Постараюся повернутися на корт якомога швидше ", - прокоментував новий відмова Рафаель.

20 листопада. Надаль провів першу повноцінне тренування за довгий час. "Всім привіт! Сьогодні я провів першу повноцінне тренування за довгий час. Відчуваю себе все краще. Сподіваюся, позитивна тенденція продовжиться", - написав Надаль на своїй сторінці в "Фейсбуці".

7 грудня. "Стан коліна поліпшується з кожним днем. В останні два тижні динаміка радує як лікарів, такі мене. Особисто мене більше хвилює питання, не коли я повернуся на корт, а якою буде моя гра. Я вже говорив, що вийду на корт, тільки коли буду почувати себе на 100% здоровим ", - підкреслив Рафаель.

23 грудня. Надаль щосили готувався до повернення на корт, яке повинно було відбутися в Абу-Дабі. Свій перший матч він повинен був зіграти з Тіпсаревічем або Марреєм. Тим часом іспанець міркував про свій стиль гри: "За ці шість місяців я не забув, як грати в теніс. Звичайно ж я не змінив свій стиль. В 26 років не варто щось кардинально змінювати. Якщо ви думаєте, що я можу грати , як Федерер, то це не так. Невеликі зміни повинні допомогти мені трохи менше рухатися, проте в цілому нічого не змінилося ", - повідав Рафаель.

25 грудня. Надаль оголосив, що не візьме участі у виставковому турнірі в Абу-Дабі. І причиною стала не травма коліна, а кишкова інфекція.

28 грудня. Рафаель офіційно повідомив, що не зіграє на Відкритому чемпіонаті Австралії. "Дуже шкода, я не зможу виступити на Відкритому чемпіонаті Австралії через проблеми зі шлунком. Коліно в порядку, але вірус не дозволив мені як слід підготуватися до турніру в Мельбурні, я не провів жодного матчу. Тіло повинне бути у відмінному стані, щоб я міг виступати на Grand Slam. Я дуже розчарований, і це рішення далося мені нелегко. Я завжди з радістю граю в Австралії на корті імені Рода Лейвера перед прекрасною австралійської публікою. Я засмучений, що мені доведеться чекати ще 12 місяців до повернення на цей турнір. Буду намагатися повністю відновитися і повернутися в АТР-тур в хорошій формі ", - повідав іспанець.

30 грудня. "Рафаель не може почати своє повернення з турніру" Великого шолома ". Це просто неможливо. Зараз він не готовий виступати. Так, можна сказати, нам не пощастило. Потрібно приймати зважені рішення, а самим правильним рішенням є повернутися в теніс, коли Рафа буде повністю готовий " Що стосується наслідків відмови Рафаеля, він втратить 1200 очок за минулорічний фінал. Таким чином, вперше з червня 2005 року він покине місце в першій четвірці. У свою чергу, Давид Феррер, який обжене його, вперше в кар'єрі стане лідером іспанського тенісу. Втім, в даній ситуації очки і місця відходять на другий план, куди важливіше здоров'я іспанця. Будемо сподіватися, Надаль впорається з усіма негараздами і в лютому або березні повноцінно повернеться в АТР-тур. Наступний турнір, за його попередньою розкладом, - змагання в Акапулько, стартує 27 лютого.

Немає коментарів:

Дописати коментар